۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۲۷۲۷۹۰
آیت الله حائری:

ارتحال حجت الاسلام و المسلمین مهری رخنه‎ای جبران ناپذیر در اسلام ایجاد کرد

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع عراقی ساکن ایران درگذشت نماینده مراجع تقلید در کویت را به حضرت ولیعصر(عج)، مراجع تقلید و حوزه‎های علمیه تسلیت گفت.
آيت الله سيد کاظم حائري از علماي عراقي ساکن عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله کاظم حسینی حائری از مراجع تقلید عراقی ساکن در ایران به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر مهری، نماینده مراجع تقلید در کویت پیامی را صادر کرد.


این پیام به شرح ذیل است:

 

قال ابی عبدالله (ع): «اذا مات المومن الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیی»

 

ارتحال علامه جلیل القدر حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر مهری رخنه‎ای جبران ناپذیری برای اسلام بود. وی شخصیتی عالم و مجاهد بود که در درس‎های حضرت آیت الله شهید صدر حاضر می‎شد و چشمه های فراوانی از علم ایشان را فراگرفت.

 

این عالم فقید با کلام و قلم از منهج اهل بیت (ع) به دفاع پرداخت و در این راه مشکلات و سختی‎ها بسیاری را تحمل کرد و به موجب حمل پرچم اسلام و نشر معارف وارد زندان شد. وی در راه اسلام و خدمت به مومنان در حد توانش بذل و بخشش بسیاری انجام داد.

 

این مصیت بزرگ و دردناک را به ولی الله الاعظم الحجه بن الحسن العسکری(عج)، حوزه‎های علمیه، خانواده و بازماندگان ایشان تسلیت عرض کرده و صبر و پاداش را برای خانواده و دوستداران ایشان از خداوند مسالت داریم./994/ب902/د

ارسال نظرات