۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۲۷۲۸۵۸
در آستانه روز جهانی قدس؛

ویژه‌برنامه «تا مقاومت» از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه «تا پیروزی» کاری از گروه اخبار معارفی و اطلاع رسانی به تهیه کنندگی محمدعلی حسینیان و گویندگی نرجس فروغی تا پنجشنبه18 تیرماه هر روز ساعت 8:40 صبح از رادیو معارف پخش می‌شود.
راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، در آستانه روز جهانی قدس، ویژه برنامه «تا پیروزی» با هدف تحلیل و بررسی ابعاد همبستگی با مردم مسلمان و مظلوم فلسطین و آثار آن بر پیروزی مقاومت اسلامی روی آنتن می‌رود.

رویکرد اسلام در قبال کمک به مسلمانان و مظلومان ،جایگاه مقاومت فلسطین از دیدگاه امام خمینی رحمت الله علیه و رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، بررسی شیوه های مقاومت اسلامی در فلسطین و معرفی گروه های مقاومت و تشریح جنایات رژیم صهیونیستی علیه مقاومت اسلامی در داخل و خارج از مرزهای قدس شریف ازجمله محورهای موضوعی است که حسن بختیاری زاده کارشناس سیاست خارجی ایران و غرب آسیا،در این برنامه به آن ها می پردازد.

ویژه برنامه «تا پیروزی» کاری از گروه اخبار معارفی و اطلاع رسانی به تهیه کنندگی محمدعلی حسینیان و گویندگی نرجس فروغی تا پنجشنبه 18 تیرماه هر روز ساعت 8:40 صبح از رادیو معارف پخش می شود.

علاقمندان برای دریافت فایل صوتی قسمت های پخش شده برنامه می توانند به صفحه اختصاصی برنامه «تاپیروزی» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند./978/د102/ف

ارسال نظرات