۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۲۷۳۳۳۲
آیت الله طباطبایی نژاد خبرداد:

نماز عید فطر اصفهان در مصلی برگزار می شود

خبرگزاری رساـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در حاشیه بازدید از مصلی اصفهان گفت: نماز عید فطر امسال در مصلی برگزار می شود.
آيت الله طباطبايي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، امروز و در حاشیه بازدید از مصلی از اقامه نماز عید فطر در مصلا خبر داد و گفت: انصافاً مصلی اصفهان در کل کشور نمونه است، ولی  مورد بی مهری دولت ها قرار گرفت و هزینه قابل توجهی برای اتمام آن اختصاص نیافت.

 

وی اظهار داشت: هزینه های فراوانی برای ساخت مصلی تهران تخصیص یافت، اما علی رغم این که مصلی اصفهان بسیار زیبا تر و کاربردی تر ساخته شده، بودجه قابل توجهی به آن اختصاص نیافت.

 

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری افزود: از دولت، مردم و خیرین می خواهم با همت بیشتری برای اتمام این پروژه سرمایه گذاری کنند، چرا که اگر اتمام آن زمان بیشتری طول بکشد، ساختمان های ساخته شده نیز فرسوده می شود.

 

وی تصریح کرد: هر چند ممکن است مردم برای رسیدن به مصلی متحمل زحمت بیشتری شوند، نماز عید فطر امسال همانطور که استاندار محترم نظر داشتند و به دلیل مسقف بودن و خنک بودن در مصلی برگزار می شود./1305/پ202/ش

ارسال نظرات