۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۸
کد خبر: ۲۷۳۵۲۶
با حضور آیت‏الله مکارم شیرازی برگزار شد؛

نشست هم اندیشی خیران سلامت استان قم

خبرگزاری رسا _ نشست هم اندیشی خیران سلامت با حضور حضرت آیت‏الله مکارم شیرازی و وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.
 حضرت آيت الله مکارم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،نشست هم اندیشی خیران سلامت با حضور حضرت آیت‏الله مکارم شیرازی و وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی عصر امروز در مدرسه علمیه امام باقر(ع) برگزار شد.
 
این نشست با حضور حسین قاضی ‏زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، فریدون همتی سرپرست استانداری قم، اباالفضل ایرانی‏خواه رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، حجت‏الاسلام طاهری نماینده رهبر معظم انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی قم، حجت‏الاسلام تکیه ای عضو هیأت امنای خیران استان قم، حجت‏الاسلام بنایی و جمعی از خیران و نیکوکاران استان قم برگزار شد.
 
حضرت آیت‏الله مکارم شیرازی در این مراسم با بیان این که باید در راستای رفع نیازهای محرومان تلاش کرد، ابراز داشت:پیامبر اکرم(ص) در حدیثی فرمودند بهترین مردم کسی است که نفعش به مردم برسد و در راستای رفع مشکلات آن ها قدم بردارد.
 
این مرجع تقلید به فعالیت های ملموس وزارت بهداشت در دو سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در دو سال اخیر حوزه سلامت شاهد تحول چشم گیری بوده است و فعالیت در این زمینه سبب شده تا آرامش بیشتری برای مردم و همچنین آبروی بیشتری برای نظام و دولت ایجاد شود.
 
قاضی زاده هاشمی در ادامه این مراسم، گفت: در دو سال گذشته اقدامات بسیار مناسبی به همت رییس دولت و مجلس شورای اسلامی انجام شده است که این اقدامات سبب این شد که مردم این موضوع را باور کنند که مشکلات آن‏ها در حوزه سلامت دیده می شود.
 
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر اینکه فاصله ما با نظام کارآمد سلامت زیاد است، تصریح کرد: باید برای کاهش این فاصله فعالیت کنیم چرا که در زمینه سلامت در مناطق محروم با مشکلات عدیدی مواجه هستیم و کارهای زمین مانده زیادی وجود دارد که باید رفع شود.
 
در پایان این مراسم رییس دانشگاه علوم پزشکی و قائم مقام خیران حوزه سلامت کشور نیز به ایراد سخنرانی پرداختند./922/پ202/ش
ارسال نظرات