۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۲۷۳۷۵۷
همزمان با روز جهانی قدس؛

فریاد مرگ بر اسرائیل در کرانه های خلیج فارس طنین انداز شد

خبرگزاری رسا ـ مردم استان هرمزگان با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» در کرانه های خلیج فارس تأکید کردند.
روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، مردم استان هرمزگان در مناطق مختلف این استان همزمان با روز جهانی قدس با حضور گسترده در راهپیمایی این روز فریاد آزادی قدس شریف را سر دادند.

 

حافظان خلیج فارس و مدافعان تنگه هرمز با شعارهایی در حمایت از مردم فلسطین و سردادن شعارهای «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر وهابی و تکفیری» و «مرگ بر آل سعود» به سمت میعادگاه های نماز جمعه گام برداشتند.

 

در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در هرمزگان اقشار مختلف مردم از دانشگاهیان روحانیون، شیعه و سنی، اصناف، کارمندان و خانواده های معظم شاهد، نیروهای مسلح، جانبازان و هنرمندان و ورزشکاران و دیگر گروه های مردمی حضوری چشمگیر داشتند.

 

مردم همیشه در صحنه بندرعباس نیز ، همچون دیگر شهرهای کشورمان ، در روز جهانی قدس ، با حضور گسترده خود در راهپیمایی ، عزم و اراده خود را در آزاد سازی قدس شریف به نمایش گذاشتند.

 

امروز مردم بندرعباس با توجه به گرمای طاقت فرسا و با زبان روزه، در راهپیمایی میلیونی روز قدس شرکت کردند.

 

آیت الله نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان از حضور پر شور مردم هرمزگان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد و گفت: هیچ قدرتی نمی تواند در برابر حرکت آگاهانه بیداری جهان اسلام مقاومت کند.

 

وی در خطبه های امروز نماز جمعه بندرعباس، وجود حاکمان خودفروخته و دنیا زده را یکی از بزرگترین مشکلات جهان اسلام عنوان کرد و افزود: اگر استکبار حماقتهایش را ادامه دهد قطعأ نابود شدنی است.

 

در پایان این راهپیمایی نیز قطعنامه سراسری روز جهانی قدس قرائت و مردم با شعارهای خود آن را تأیید کردند./851/پ203/ح

ارسال نظرات