۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۲۷۳۷۷۴
سیاستمداران عراقی تاکید کردند؛

روز جهانی قدس روز پیروزی مظلوم علیه ظالم است

خبرگزاری رسا ـ سیاستمداران عراق، قدس را یک مکان شریف و مقدس دانستند و خاطرنشان کردند که روز قدس روز فریاد صدای مظلوم علیه ظالم است.
روز جهاني قدس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حبیب الطرفی، از اعضای پارلمان عراق در مصاحبه با سایت خبری الفرات نیوز، روز جهانی قدس را یک فریاد جهانی برای اعلام قداست قدس شریف دانست و گفت: قدس به عنوان یک مکان مقدس از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی مورد تعرض و بی حرمتی قرار گرفته است.


وی افزود: روز جهانی قدس به معنای اعلام وحدت مردم جهان اسلامی و احقاق حقوق آنان از رژیم صهیونیستی است.


این نماینده پارلمان عراق تصریح کرد: مردم عراق با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با مردم مظلوم فلسطین تجدید پیمان و اعلام حمایت کردند.


روز جهانی قدس در اذهان مسلمان همیشه باقی می‎ماند


سالم المسلماوی، عضو پارلمان عراق با تاکید بر زنده نگه داشتن روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس که از سوی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است همچنان ادامه و همیشه در اذهان مسلمانان و اعراب باقی خواهد ماند.


وی افزود: مسلمانان در روز جهانی قدس بار دیگر بر حقوق غصب شده مردم مظلوم فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی تاکید کردند.


این عضو پارلمان عراق با اشاره به رویدادهای این کشور خاطرنشان کرد: داعش حمله‎های سنگین و بزرگی با پشتیبانی رژیم صهیونیستی علیه عراق انجام داده است.


عبدالحسین عبطان، وزیر جوانان و ورزش عراق در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در مصاحبه با خبرنگاران گفت: روز جهانی قدس روز پیروزی مستضعفان بر طاغوت و مستکبران است.


فیصل الزبیدی، عضو پارلمان عراق در مصاحبه با خبرنگاران با تاکید بر وحدت مسلمانان در روز جهانی قدس تصریح کرد: روز جهانی قدس، روز فریاد صدای مظلوم در برابر ظالم است./994/ب901/د

ارسال نظرات