۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹
کد خبر: ۲۷۳۸۱۳

انتقاد شدید یکی از علمای عراق از تصویب قانون همجنس‎گرایی در آمریکا

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای عراق به تصویب قانون همجنس گرایی در آمریکا انتقاد کرد و آن را مظهر پایین آوردن مقام انسان به حیوان دانست.
حضرت آيت الله محمد يعقوبي از علماي عراق


به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله شیخ محمد یعقوبی از مراجع تقلید عراق طی جلسه‎ای مردمی که در دفترش برگزار شد به انتقاد شدید از تصویب قانون همجنس گرایان در آمریکا پرداخت و گفت: تصویب قانون همجنس گرایان از سوی بارک اوباما، رییس جمهور آمریکا به معنی پایین آوردن مقام انسان به حیوان و بلکه پست‎تر از آن است.


وی با اشاره به آیه 44 سوره فرقان خاطرنشان کرد: عمل همجنس گرایی اقدامی به دور از فطرت انسان و قوانین خلقت است. این اقدام حتی از سوی حیوانات نیز صورت نمی‎گیرد زیرا طبیعت مخلوقات ازدواج مذکر با مونث است.


این عالم عراقی، همجنس گرایی را بر خلاف قوانین آزادی‎های شخصی دانست و تصریح کرد که آزدی به معنای نقض قوانین عقلایی نیست.


وی همجنس‎ گرایی را یک نوع بیماری دانست و گفت: همجنس گرایی یک بیماری کشنده است که آزادی را انسان نقض می‎کند. اشخاصی که به این عمل ننگین علاقه دارند باید درمان شوند. بیماری‎های اخلاقی و اجتماعی از بیماری جسمی شدیدتر و بدتر است.


حضرت آیت الله یعقوبی ادامه داد: کشورهای غربی با توجه به اذعان به پیشرفت در مسائل فن آوری، ساخت و ساز تمدن بشری، در مواجه با برخی از امور مانند انحطاط اخلاقی عاجز هستند./994/ب901/د

ارسال نظرات