۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۲۷۳۹۹۴
وزیر ارتباطات:

آیت الله صافی گلپایگانی شخصیتی تیزبین و صریح الکلام است

خبرگزاری رسا ـ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از غرفه انتشارات حضرت آیت الله صافی گلپایگانی بازدید کرد و گفت: این مرجع تقلید نسبت به مسائل روز بسیار تیزبین بوده که در اثبات این سخن می شود به تحریر کتاب صراط مستقیم اشاره کرد.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  انتشارات  حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از غرفه انتشارات حضرت آیت الله صافی گلپایگانی بازدید کرد و در جریان انتشار جدیدترین آثار این مرجع تقلید قرار گرفت.

 

وی با اشاره به کتاب «صراط مستقیم» حضرت آیت الله صافی گلپایگانی که در مدت زمان کوتاهی برای پاسخ به شبهات وهابیت نگاشته شده است، بیان کرد: این مرجع تقلید نسبت به مسائل روز بسیار تیزبین بوده که در اثبات این سخن می شود به تحریر کتاب صراط مستقیم اشاره کرد.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: پاسخ مستند و مستدل آیت الله صافی نسبت به شبهات وهابیت در این کتاب بسیار حیرت انگیز است و نشان دهنده تبحر ایشان در تمام زمینه های اعتقادی است.

 

واعظی همچنین با اشاره به چاپ منتخب الاثر به زبان فارسی بیان کرد: ترجمه این اثر ارزشمند به زبان فارسی کاری ستودنی است و با توجه به اینکه منتخب الاثر در حال حاضر از انحصار زبان عربی در آمده است می تواند توجه مخاطبان فارسی زبان را نیز جلب کند.

 

وی، شخصیت آیت الله صافی را مورد اشاره قرار داد و گفت: در چندین ملاقاتی که با این مرجع تقلید داشتم استنباط کردم ایشان بسیار صریح و جدی بوده و جایی که گمان کنند باید نکته ای تذکر داده شود گوشزد می کنند.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با نقل خاطره ای از ملاقات با این مرجع تقلید اشاره و بیان کرد: در یکی از ملاقات هایی که با ایشان داشتم مطالبی را به صورت صریح تذکر داد و نکاتی را خواستند که به آقای رئیس جمهور در قالب تذکر بیان کنم که بسیار تاثیر گذار بود./998/د101/ف

ارسال نظرات