۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۲۷۴۲۳۶
رییس شورای اجرایی حزب الله:

جریان 14 مارس درپی تبدیل لبنان به یمن جدید است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با انتقاد از وابستگی برخی از جریان‎ها به کشورهای خارجی گفت: جریان 14 مارس درپی تبدیل لبنان به یمن جدید است.
سيد هاشم صفي الدين رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرای حزب الله لبنان، امروز طی مراسمی که به مناسبت بزرگداشت علی حسین فتونی از شهدای مقاومت که در حسینیه شهر حلوسیه در جنوب لبنان برگزار شد، گفت: جریان 14 مارس با داشتن رابطه سیاسی با عربستان درپی تبدیل کردن لبنان به یمن دیگر است.


وی افزود: تنها راه حل خروج لبنان از بحران و پایان اختلاف‎ها بازگشت به شریکان داخلی است زیرا آنان از عربستان و هر دولتی در منطقه پایدارتر هستند.


رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با انتقاد از سخنان و نقشه‎های برخی سیاستمداران لبنانی خاطرنشان کرد: برخی از نقشه‎ها و دیدگاه‎‎هایی که مطرح می‎شود بوی دشمنی و لجبازی از آن استشمام می‎شود که از کشورهای خارجی به آنان دیکته شده است.


وی جریان مقاومت را یکی از بزرگ‎ترین حامیان لبنان توصیف کرد و گفت: مقاومت با اقدامات مناسب، شجاعت و صبر به خوبی از لبنان حمایت کرده است. مقاومت به دفاع از مقدسات، شرف، آبرو و عزت لبنان می‎پردازد.


حجت الاسلام صفی الدین ادامه داد: جریان مقاومت مسؤولیت دفاع از مردم لبنان دارد. انتساب مقاومت به حزب و یا اهداف انتخاباتی خاص، غیرقابل پذیرش و بر خلاف مسؤولیت آن در دفاع از لبنان است./994/ب902/د

ارسال نظرات