۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۲۷۴۲۸۸

واکنش یکی از علمای سنی لبنان در قبال سقوط پهپاد جاسوسی اسرائیل

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش الاصلاح و الوحده لبنان نسبت به سکوت برخی جریان‎های داخلی در برابر پهپاد جاسوسی رژیم اسرائیل به انتقاد پرداخت.
شيخ ماهر عبدالرزاق رييس جنبش الاصلاح و والوحده لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق، رییس جنبش الاصلاح و الوحده لبنان، امروز طی پیامی نسبت به سقوط یک فروند پهپاد جاسوسی بدون سرنشین رژیم صهیونیستی در خاک این کشور واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: سقوط این پهباد بزرگ‎ترین دلیل بر دشمنی رژیم صهیونیستی با این کشور است.

 

وی افزود: رژیم صهیونیستی با پهپاد‎های جاسوسی خود زندگی مردم لبنان را زیر نظر دارد تا از هر فرصتی برای انتشار فتنه و آغاز جنگ علیه این کشور استفاده کند.

 

رییس جنبش الاصلاح و الوحده لبنان تصریح کرد: اگر این هواپیما مسجد و یا خیابانی را در طرابلس بمباران می‎کرد، آیا اعتراف می کردید که این اقدام از سوی رژیم صهیونیستی رخ داده است؟

 

وی مقاومت را حامی لبنان در برابر خطر تروریسم و رژیم صهیونیستی دانست و ادامه داد: چرا جریان 14 مارس نسبت به نقض آشکار حریم هوایی لبنان از سوی هواپیماهای رژیم صهیونیستی سکوت کرده است؟ برخی افراد در حالی در برابر تجاوز‎های رژیم صهیونیستی سکوت می‎کنند که فعالیت‎های نیروهای مقاومت را به شدت مورد انتقاد قرار می‎دهند.

 

این عالم اهل سنت خواستار رمزگشایی این پهپاد جاسوسی شد.

 

گفتنی است یک فروند هواپیمای اسرائیلی روز گذشته که در حریم هوایی لبنان در حال پرواز بود، در نزدیکی بندر طرابلس سقوط کرد. نیروهای ارتش لبنان این هواپیما را به یک پادگان نظامی و از آنجا به وزارت دفاع منتقل کرد و اقدامات مربوط به شناسایی آن آغاز شد./994/ب902/د

ارسال نظرات