۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۲۷۴۳۹۷
شیخ نعیم قاسم:

امکان سقوط سوریه دیگر وجود ندارد

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به مبارزه با تروریست‌ها اعلام کرد سوریه از مرحله خطر عبور کرده است و دیگر امکان سقوط آن نیست.
شيخ نعيم قاسم، معاون دبيرکل حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله، لبنان با بیان اینکه اولویت حزب الله مبارزه با رژیم صهیونیستی است و گروه تروریستی داعش نیز از ابزارهای این رژیم است، تاکید کرد: سوریه از مرحله خطر عبور کرده است و دیگر امکان سقوط آن وجود ندارد.

 

وی در گفت وگو با برنامه «امروز سیاست» رادیو «النور» تاکید کرد: اسرائیل اولین اولویت ما [در مبارزه] است. گروه های تکفیری یکی از ابزارهای اسرائیل هستند و مبارزه ما با تکفیری ها بخش جدایی ناپذیر طرح ما برای رویارویی با اسرائیل است. زمانی که در سوریه می جنگیم در واقع از مقاومت در لبنان و مجموعه عناصر مقاومت که در کنار ما ایستاده اند، حمایت می کنیم و همه اینها در واقع مقابله با اسرائیل است.

 

معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد: حضور مقاومت در عرصه مبارزه به طور طبیعی ما را به جایگاه موثر رسانده است؛ زیرا چالش ها و تهدیدهایی که با آنها مواجه و بر آنها پیروز شدیم ما را در جایگاه پیشرو قرار داد.

 

وی افزود: زمانی که ما به وسیله رویارویی با اسرائیل و حمایت از وحدت مان  در آینده این منطقه تاثیرگذار هستیم، این بدان معناست که کمک مهمی به امت می کنیم.

 

معاون دبیرکل حزب الله لبنان افزود: تروریست ها امروز در بلندهای عرسال و منطقه زبدانی (در ریف دمشق) به تله افتاده‌اند و نمی توانند کاری انجام دهند. ما به مرحله ای رسیده ایم که آنها فلج شده اند و این مرحله بسیار مهمی است.

 

شیخ نعیم قاسم در پاسخ به پرسشی درباره مبارزه با تروریست‌ها پس از  منطقه زبدانی [در استان ریف دمشق سوریه] نیز گفت: جایی که با خطر مواجه می شویم آن را فرصتی برای تاثیرگذاری در معادلات می دانیم. سوریه از مرحله خطر عبور کرده است و دیگر امکان سقوط آن نیست./980/ب102/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات