۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۲۷۴۴۰۰
امام جمعه بروجرد:

خدمت‌رسانی به خلق بالاترین عبادت‏‌ها است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد خدمت‌رسانی به خلق را بالاترین عبادت‏‌ها بیان کرد و گفت: مسؤولان و کارگزاران نظام باید خود را خادمان مردم بدانند.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز، در دیدار با کارکنان اداره تأمین اجتماعی این شهرستان با تأکید بر توجه مدیران در روند اجرای کارها و خدمت رسانی به مردم با بیان این که ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای خودسازی است، گفت: کارکنان دستگاه‌‏های گوناگون باید از این فرصت ایجاد شده به نحو مطلوب در راستای خدمت‌رسانی خالصانه به مردم تلاش کنند.

 

وی افزود: کم‌کاری و سستی در کار که موجب بدبینی مردم به دین مبین اسلام می شود و بالاترین گناه است.

 

حجت الاسلام ترابی با اشاره به کوتاهی برخی مدیران و کارکنان نظام در انجام وظایف خویش بیان داشت: این عمل به نوعی دزدی حساب می شود.

 

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: به اندازه ای که حیطه مدیریت مدیران غیرمهذب بیشتر باشد، لطمات وارده به پیکره نظام بیشتر می‏‌شود.

 

حجت الاسلام ترابی با تأکید به دقت در انجام امور مدیریتی تصریح کرد: در مقابل برخی مدیران نیز از وجدان کاری بالایی برخوردار هستند و خدمت‌رسانی به مردم را وظیفه خویش می دانند.

 

وی با بیان این که خدمت‌رسانی به خلق بالاترین عبادت‏‌ها است، افزود: مسؤولان و کارگزاران نظام باید خود را خادمان مردم بدانند و در جهت برطرف شدن مشکلات آنها تلاش کنند.

 

امام جمعه بروجرد یادآور شد: در راستای خدمت گزاری به مردم، مسؤولان و کارگزاران باید به باور نوکری و خدمت‏گزاری مردم برسند تا بتوانند در انجام وظیفه خویش موفق شوند.

 

وی در ادامه اظهار داشت: در راستای خدمت بی منت به مردم و انجام وظایف صحیح میدیریتی، رضایتمندی مردم از نظام و دولت بیشتر می‏‌شود.

 

حجت الاسلام ترابی با تأکید بر این که مدیران نباید در انجام وظایف خویش کوتاهی کنند، عنوان داشت: انجام وظیفه در هر زمینه ای موجب اشاعه باورهای مثبت و کوتاهی کردن در انجام امور موجب گسترش باورهای منفی در رابطه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بین افراد جامعه می‏‌شود./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات