۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۲۷۴۵۳۸
آیت‌ الله دری نجف آبادی:

شورای نگهبان با هوشمندی و درایت توطئه های دشمنان را شناسایی و خنثی کند

خبرگزاری رسا ـ آیت‌ الله دری نجف آبادی گفت: اعضای شورای نگهبان باید با هوشمندی و درایت منحصر به فرد خود نقشه ها و توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را به موقع شناسایی و خنثی کنند.
آيت الله دري نجف آبادي نشست آيت‌ الله دري نجف آبادي با اعضاي هيات شوراي نگهبان استان مرکزي نشست آيت‌ الله دري نجف آبادي با اعضاي هيات شوراي نگهبان استان مرکزي نشست آيت‌ الله دري نجف آبادي با اعضاي هيات شوراي نگهبان استان مرکزي نشست آيت‌ الله دري نجف آبادي با اعضاي هيات شوراي نگهبان استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌ الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، عصر امروزدوشنبه 22تیر در نشست با اعضای هیأت شورای نگهبان استان مرکزی، بیان داشت: اعضای شورای نگهبان باید با هوشمندی و درایت منحصر به فرد خود نقشه ها و توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را به موقع شناسایی و خنثی کنند.

 

 آیت‌ الله دری نجف آبادی اظهار داشت: بدخواهان و دشمنان انقلاب و اسلام از ابتدا در راستای ضربه زدن به قانون اساسی و ناکارآمدجلوه دادن قوای سه گانه از هیچ تلاشی دریغ نکردند درصدد تخریب انقلاب و اسلام بوده اند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امروز در سایه بصیرت و هوشیاری مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خصوص اعضای شورای نگهبان و همچنین پشتیبانی مردم از ولایت فقیه، تمام توطئه ها بدخواهان و دشمنان انقلاب و اسلام نقش برآب شده است.

 

شورای نگهبان یادگار ارزشمند بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران است

امام جمعه اراک با بیان این که شورای نگهبان یادگار ارزشمند بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران است، گفت: با آینده نگری و تیز هوشی امام خمینی شورای نگهبان در ایران اسلامی برای پاسداری از حریم قانون اساسی و رعایت احکام دینی پایه گذاری شد.

 

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: تأسیس شورای نگهبان در ایران اسلامی از سوی امام خمینی(ره) نشانگر دید و درایت وسیع ایشان و دغدغه های این بزرگ مرد تاریخ برای اجرای عدالت بر مبنای موازین احکام دین اسلام است.

 

آیت‌ الله دری نجف آبادی بیان داشت: امام خمینی(ره) با مطالعه و پژوهش دقیق انقلاب مشروطه به نقش و اهمیت شورای نگهبان پی برده و تأسیس این نهاد را برای نظام نو پای جمهوری اسلامی ضروری دانستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که شورای نگهبان بیش از سه دهه خوش درخشیده است، اظهار داشت: شورای نگهبان وظیفه خطیر صیانت از قانون اساسی، پیشگیری از انحرافات احتمالی و حفظ اصول بنیادین و قوانین کشور برمدار اسلام بر عهده دارد.

 

شورای نگهبان راه هرگونه نفوذ نامحرمان و تفکرات التقاطی و ضد اسلامی را به ایران اسلامی سد کرده است

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: عملکرد خوب و پسندیده شورای نگهبان توانسته است راه هر گونه نفوذ را برای نامحرمان و تفکرات التقاطی و ضد اسلامی به جمهوری اسلامی ایران سد کند و این ظرفیتی بزرگ و سرمایه مهمی برای نظام است.

 

آیت‌ الله دری نجف آبادی در ادامه با بیان این که دشمنان نظام اسلامی نسبت به شورای نگهبان و ولایت فقیه حساس اند، گفت: دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی تمامی تلاش خود را از طریق سایت ها، شبکه ها مجازی برای زیر سؤال بردن عملکرد صادقانه شورای نگهبان به کار گرفته اند در این راستا مسؤولان این شورا باید همانند گذشته با صلابت و با اقتدار به وظایف قانونی خود به خوبی عمل کنند. /842/پ202/ح

ارسال نظرات