۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۲۷۴۶۲۱
حجت‌الاسلام سالک در جمع خبرنگاران:

مجلس با تمام وجود از توافق خوب حمایت می‌کند/ نیاز آمریکایی‌ها به توافق با ایران بر کسی پوشیده نیست

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی با تمام وجود آماده حمایت از یک توافق خوب که منافع ملت ایران عزتمندانه در آن حفظ شود خواهد بود.
حجت الاسلام سالك حجت الاسلام سالک

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا،حجت الاسلام احمد سالک در جمع خبرنگاران با اشاره به تقدیم طومار امضاء شده توسط مردم اصفهان به مقام معظم رهبری در سخنانی اظهار کرد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان براساس هدایت‌های مقام معظم رهبری باید به گونه‌ای عمل کند که عزت و شرافت منافع ملی، قدرت و اقتدار کشورمان زیرسوال نرود و یک توافق خوب که به نفع اسلام و مسلمین باشد، انجام شود.

 

وی ادامه داد: طبیعی است اگر این توافق به نفع آمریکا باشد یعنی ما پایان انقلاب را امضاء کرده‌ایم و اگر آمریکا تسلیم خطوط قرمز ایران شود، یعنی آمریکا فاتحه و پایان خود را امضاء کرده است.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اکنون ما در پیچ تاریخی بسیار سختی قرار گرفته‌ایم و تنها تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ما در این میدان جنگ قرار گرفته و ما منتظر نتایج هستیمبیان کرد: مردم شرق اصفهان و اصفهان به منظور حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری در دفاع از یک توافق خوب و حفظ خطوط قرمز نظام، طوماری را که توسط همه ائمه جمعه و نخبگان و بسیاری از مردم شرق این استان امضاء شده، تهیه کرده اند که تقدیم مقام معظم رهبری می‌شود.

 

حجت الاسلام سالک با بیان اینکه آمریکایی ها بدنبال فرسایشی کردن مذاکرات بوده و هستند، تصریح کرد: آمریکایی ها گمان می کنند می توانند با فرسایشی کردن مذاکرات مشکلات بالفعل را که بر اثر تحریم در کشور ایجاد شده است را به بالقوه تبدیل کنند و این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران در زمان تحریم در بسیاری از موارد توانسته است به خودکفایی برسد.

 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نفس نیاز آمریکا به مذاکره و توافق بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی آمادگی خود را برای حمایت از یک توافق خوب اعلام کرده است و همه باید منتظر بمانیم تا ببینیم دود سفید چگونه از دودکش های محل مذاکرات خارج خواهد شد./858/پ202/ج

ارسال نظرات