۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۲۷۴۶۶۴
امام جمعه بروجرد:

ارتقای فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ضروری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با بیان این که ارتقای فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ضروری است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، گفت: ارتقای این فرهنگ نیازمند کار فرهنگی است و نهادهای فرهنگی کشور برای ترویج فرهنگ پرداخت مالیات باید تلاشی مضاعف داشته باشند.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در دیدار مدیرکل امور مالیاتی لرستان که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، گفت: مردم باید مالیات را به عنوان حق شهروندی پرداخت کنند.

 

وی با بیان این‌که فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه باید تبیین شود، افزود: ارتقای این فرهنگ امری ضروری است.

 

حجت الاسلام ترابی تأکید کرد: نهادهای فرهنگی کشور برای ترویج فرهنگ پرداخت مالیات باید تلاشی مضاعف داشته باشند.

 

وی با تأکید بر فرهنگ‌سازی در راستای پرداخت مالیات افزود: مردم باید بدانند که هزینه های جاری کشور از طریق پرداخت مالیات تأمین می شوند.

 

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: با فرهنگ سازی صحیح و مستمر باید در جهت پرداخت مالیات از سوی مردم تلاش کرد.

 

حجت الاسلام ترابی با بیان این که سازمان امور مالیاتی استان تاکنون در زمینه فرهنگ سازی پرداخت مالیات اقدامی مؤثر انجام نداده است، باید فرهنگ سازی در این راستا در اولویت برنامه های سازمان مالیات قرار گیرد.

 

وی در ادامه با اشاره به عملکرد سازمان امور مالیاتی استان اظهار داشت: عملکرد مدیران امور مالیاتی استان لرستان در اخذ مالیات مثبت است.

 

امام جمعه بروجرد وصول مالیات، گرفتن حق و حقوق دولت با رعایت حال مردم را اقدامی مؤثر در شرایط کنونی با توجه به اعمال تحریم ها و رکود اقتصادی بازار بیان کرد.

 

وی تصریح کرد: در جهت دریافت مالیات تکریم ارباب رجوع، برخورد شایسته و اسلامی با مردم امری ضروری است./9459/پ202/ح

ارسال نظرات