۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۲۷۴۶۷۶
استاد حوزه علمیه:

مبارزه انقلاب اسلامی و استکبار تمام نشدنی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام همزبان گفت: تا زمانی که استکبار جهانی بر خوی استکباری خود اسرار دارد و انقلاب اسلامی بر حقانیت مسیر خود پافشاری می کند این مبارزه ادامه دارد.
حجت الاسلام رحيم همزبان، نامزد اصلگراي مجلس در تبريز

حجت الاسلام رحیم همزبان، مدیر مرکز تخصصی علامه امینی(ره)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، گفت: نخستین پیام و هدف تمام انبیا، مبارزه با شرک و دعوت به بندگى خالصانه خداوند است، آموزه های دینی پیامبران الهی مبارزه علیه ظلم و در مقابل انسان هایی که به خداوند شرک می ورزیدند، بود.

 

وی ادامه داد: همان طور که مبارزه حق و باطل از ابتدا بوده، تا به آخر نیز خواهد بود، این مبارزه ادامه خواهد داشت تا اینکه به نابودی یکی از آن دو بینجامد، که قطعا با نابودی باطل همراه خواهد بود، «إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا».

 

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در حقیقت نماد حق طلبی و مبارزه با ظلم و باطل است و در مقابل آن استکبار جهانی قرار دارد که نماد باطل و ظالم است.

 

وی مبارزه بین انقلاب اسلامی و استکبار جهانی را تمام نشدنی عنوان کرد و گفت: این مبارزه ادامه خواهد داشت، تا زمانی که استکبار جهانی بر خوی استکباری خود اسرار دارد و انقلاب اسلامی بر حقانیت مسیر خود پافشاری می کند این مبارزه ادامه دارد.

 

مدیر مرکز تخصصی علامه امینی(ره)، ابراز داشت: انتهای مبارزه حق و باطل، استکبار و انقلاب دست برداشتن یکی از آن دو از اصول خود می باشد، نبرد بین این دو نبرد ایدئولوژیکی است، این نبرد ادامه دارد و این مبارزه تمام نشدنی است.

 

وی در ادامه افزود: توافق و یا عدم توافق بر این مطلب تأثیری ندارد، تکلیف مبارزه با استکبار است و این مبارزه بعد از توافق نیز ادامه خواهد داشت، توافق در مذاکرات به معنای دست برداشتن از آرمان ها و ایده های انقلابی نمی باشد.

 

حجت الاسلام همزبان، خاطرنشان کرد: حتی اگر ما از مبارزه دست بکشیم آنها دست بردار نیستند چنانچه آیه قرآن به پیامبر اسلام می فرماید، «وَلَن تَرْضَى عَنکَ الْیَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ »، و هرگز یهود و نصارى از تو خشنود نخواهند شد تا آنکه از آیین آنان پیروى کنى./854/ت302/ب4

 

ارسال نظرات