۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۲۷۴۷۶۸
آیت الله حسینی بوشهری:

شخصیت آیت الله صافی گلپایگانی در بعد فقاهت و معرفت ولایت مهدوی ستودنی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حسینی بوشهری در حاشیه اختتامیه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از انتشارات حضرت آیت الله صافی گلپایگانی بازدید کرد و گفت: شخصیت این مرجع تقلید در بعد فقاهت و معرفت ولایت مهدوی ستودنی است.
 آيت الله حسيني بوشهري

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از انتشارات حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی،آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، در حاشیه اختتامیه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از انتشارات آیت الله صافی گلپایگانی بازدید و در جریان آخرین آثار منتشر شده این مرجع تقلید قرار گرفت.

 

وی با اشاره به شخصیت  حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی بیان کرد: شخصیت این مرجع تقلید در بعد فقاهت و معرفت ولایت مهدوی ستودنی است.

 

مدیر حوزه‌های علمیه کشور ادامه داد:  حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی از مراجع پرکار و پرتلاش معاصر است که ضمن مشغولیات فقاهتی در عرصه معرفتی نیز فعالیت داردکه مصداق این امر تالیف مجموعه ارزشمند منتخب‌الاثر است.

 

وی با اشاره به ترجمه منتخب الاثر به زبان فارسی گفت: ترجمه این کتاب به زبان فارسی کاری بسیار ارزشمند است و مخاطبان این اثر ماندگار را افزایش داد.

 

آیت‌الله حسینی بوشهری به تالیف کتاب صراط مستقیم در مدت زمانی کوتاه، اشاره و بیان کرد: این فقیه آگاه به عنوان چهره شاخص در جهان اسلام شناخته می‌شود که نه تنها در عرصه فقاهت و مرجعیت فعالیت کرده بلکه در آسمان ولایت نیز خوش درخشیده است.

 

وی اضافه کرد: خواندن آثار این مرجع تقلید در همه زمینه‌ها به ویژه در زمینه مهدویت دلنشین است و برای مخاطبان دارای جذابیت است.

 

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به آشنایی خود با آثار  حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی تصریح کرد:‌ از دوران جوانی با آثار این مرجع تقلید و قلم رسا و شیوای ایشان آشنایی داشته و نسبت به تهیه جدیدترین آثار آیت‌الله صافی اقدام کردم./998/د102/ش

 

ارسال نظرات