۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۲۷۴۹۵۸
امام جمعه پلدختر:

طرح توانمندسازی مددجویان نقش بسزایی در حفظ کرامت آنان دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پلدختر با بیان این که طرح توانمندسازی مددجویان در حفظ کرامت آنان نقش بسزایی دارد، گفت: کمیته امداد باید در توانمندسازی مددجویان تلاش بیشتری داشته باشد.
نشست کميته امداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در دیدار با مسؤولان کمیته امداد این شهرستان با اشاره به اهمیت کمک به نیازمندان در دین مبین اسلام، گفت: در قرآن و روایات به کمک به نیازمندان و فقرا سفارش زیادی شده است.

 

وی با اشاره به این که اهل بیت(ع) و بزرگان دین بخش مهمی از وقت خویش را در جهت رسیدگی و برطرف کردن مشکلات نیازمندان جامعه سپری می کردند، افزود: ما باید از سیره و سنت اهل بیت(ع) الگو بگیریم.

 

حجت الاسلام سوری با تقدیر از زحمات کمیته امداد شهرستان پلدختر عنوان داشت: خدمات حمایتی کمیته امداد در جهت دستگیری از نیازمندان جامعه ستودنی است.

 

وی تأکید کرد: در جهت حفظ کرامت مددجویان باید طرح های اشتغال زایی از سوی کمیته امداد بیشتر تقویت شود.

 

امام جمعه پلدختر عملکرد کمیته امداد این شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این نهاد با آینده نگری در جهت برطرف شدن مشکلات مددجویان و خوداتکایی آنان برنامه ریزی داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: تدبیرها و آینده نگری‌های کمیته امداد موجب می شود نیازمندان روی پای خویش بایستند و کرامت انسانی آنان حفظ شود.

 

حجت الاسلام سوری با بیان این که باید در جهت برطرف شدن مشکلات مددجویان از حمایت خیران نیز بهره گرفت، یادآور شد: کمیته امداد در برنامه های اشتغال زایی مددجویان، تلاش کند خیران جذب شوند.

 

وی در پایان با اشاره به این که کمیته امداد یک نگاه فرهنگی و امدادی به خانواده های تحت پوشش دارد، اظهار داشت: باید این نگاه فرهنگی تقویت شوند./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات