۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۲۷۵۰۰۲

همایش تجلیل از طلایه داران تبلیغ شهرستان بوشهر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش تجلیل از طلایه داران تبلیغ شهرستان بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مبلغان اعزامی شهرستان بوشهر در ماه رمضان برگزار شد.
طلايه داران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، همایش تجلیل از طلایه داران تبلیغ شهرستان بوشهر پیش از ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مبلغان اعزامی شهرستان بوشهر در ماه رمضان برگزار شد.

 

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در این همایش روحانیت بیدار و جهادگر را بهترین انسان های عالم وجود ذکر کرد و گفت: از واقعه کربلا به این طرف هیچ گاه به اندازه امروز اسلام نقش حساسی در نظم جهانی نداشته و مورد خطر واقع نشده است.

 

وی اسلام لیبرال، اسلام خشن تکفیری، اسلام سنتی متحجر و اسلام تخریبی را از انواع اسلام های جعلی و ساختگی از سوی استکبار جهانی عنوان کرد و ادامه داد: آمریکای جهانخوار و صهیونیسم غاصب برای ایجاد انحراف و استفاده ابزرای از اسلام و تخریب چهره اسلام واقعی به جعل اسلام های دروغین اقدام کرده است.

 

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: جامعه جهانی مقابل اسلام ناب که تجلی آن در جمهوری اسلامی است ایستاده و هیچ گاه تاریخ اسلام چنین هجمه سنگینی به خود ندیده است.

 

آیت الله صفایی بوشهری علت این هجمه سنگین استکبار را خطری دانست که آنها از ناحیه اسلام ناب و جمهوری اسلامی احساس کرده اند و افزود: از آن جا که اسلام دین حق است و جمهوری اسلامی بر مدار حق حرکت می کند، استکبار جهانی دست به هر حرکتی برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی می زند در نهایت به ضرر خودش تمام می شود./833/پ203/ب4

ارسال نظرات