۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۲۷۵۰۸۳
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار نهاوندیان:

تدبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، مسیر را برای سربلندی نظام و مردم هموار کرد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله مکارم شیرازی با تقدیر از زحمات مذاکره کنندگان هسته ای گفت: این یک پیروزی بزرگ بود که در جریان آن شاهد بی اثر بودن مخالفتهای رژیم صهیونیستی و نا امیدی و سرخوردگی آنها بودیم؛ دنیا از این توافق استقبال کرده و این مساله ضمن اینکه بهای مخالفت با آن یا عهد شکنی را برای بدخواهان ملت سنگین کرده، به اجرای موفق این توافق نیز کمک می کند.
ديدار رييس دفتر رييس جمهور با آيات عظام مکارم شيرازي و شبيري زنجاني در قم ديدار رييس دفتر رييس جمهور با آيات عظام مکارم شيرازي و شبيري زنجاني در قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حضرت آیت الله مکارم شیرازی عصر چهارشنبه در دیدار رییس دفتر رییس جمهور ضمن ابراز خشنودی از حصول توافق اخیر در موضوع هسته ای کشورمان گفت: این موضوع بسیار پیچیده و سخت بود و پیوسته در قنوت نماز برای توفیق مذاکره کنندگان و به نتیجه مناسب رسیدن مذاکرات، دعا می کردم.

 

این مرجع تقلید با تقدیر از زحمات مذاکره کنندگان هسته ای و نیز تبریک این پیروزی افزود: این یک پیروزی بزرگ بود که در جریان آن شاهد بی اثر بودن مخالفتهای رژیم صهیونیستی و نا امیدی و سرخوردگی آنها بودیم. دنیا از این توافق استقبال کرده و این مساله ضمن اینکه بهای مخالفت با آن یا عهد شکنی را برای بدخواهان ملت سنگین کرده، به اجرای موفق این توافق نیز کمک می کند.


وی همچنین به دولت سفارش کردند تا همانطور که با تدبیر موضوع هسته ای را به سرانجام فعلی رسانده است، درباره جزییات دستاوردها و موارد توافق به مردم اطلاع رسانی شفاف کند تا احیانا عده ای با انگیزه های متفاوت، به امید و شادی مردم و اعتمادشان به توانایی مسوولان لطمه نزنند.


استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم از سوی دیگر مدیریت توقعات مضاعفی که احیانا در نتیجه این توافق برای حل و فصل سریع مشکلات بر جای مانده ایجاد می شود را نیز مورد تاکید قرار داد.


حضرت آیت الله مکارم شیرازی حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از دولت و تیم مذاکره کننده را بسیار مهم توصیف کرده و اظهار داشت: عده ای معدود خود را آماده مخالفت با این توافق کرده بودند که تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و حمایت سریع و بهنگام ایشان مسیر را برای سربلندی نظام و مردم هموار کرد./1323/د102/ج

ارسال نظرات