۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۲۷۵۱۴۵
مسؤول بسیج طلاب قزوین:

باید منتظر تحقق وعده‌های آمریکا باشیم

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب قزوین از زحمات تیم مذاکره کننده تقدیر کرد و گفت: باید منتظر باشیم و ببینیم آمریکا به وعده‌های خود عمل می‌کند یا نه.
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفايي

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسؤول بسیج طلاب قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر، گفت: به تیم مذاکره کننده خسته نباشید می‌گوییم که تمام تلاش خود را برای رسیدن به این توافق انجام دادند، در این مذاکرات ما خطوط قرمز را مشخص کرده بودیم و این خطوط باید حفظ شود چون مسائل نظامی و سیاسی ما در میان است.

 

توافق هسته‌ای آرامش را بین مردم ایران ایجاد کرده است

وی در ادامه افزود: دشمن دانشمندان هسته ای ما را ترور کرد، طبق بیانات قرآن باید استقامت کنیم و این استقامت خواسته رهبر معظم انقلاب، مسؤولان و مردم بوده است، این توافق هسته‌ای آرامش را بین مردم ایران ایجاد کرده است، باید منتظر وعده‌های آمریکایی‌ها باشیم و ببینیم آنها به توافق عمل می‌کنند؟.

 

این کارشناس حوزوی با بیان این‌که دشمن سعی در دو قطبی کردن جامعه ما دارد ابراز داشت: زمانی که رهبر انقلاب امسال را سال همدلی بین دولت و ملت نامگذاری کردند، دشمن در تمام زمینه‌ها نقشه هایش نقش برآب شد.

 

وی در ادامه افزود: استکبار جهانی سعی در تفرقه افکنی در جامعه ما را دارد و این به صلاح جامعه ما نیست و دشمن به دنبال رسیدن به اهدافش است.

 

حجت الاسلام مصطفایی بیان داشت: تیم مذاکره کننده 12 سال تلاش کرده‌اند تا که امروز دشمن به آن تن داده است و آمریکایی‌ها بیشتر از ما به این توافق نیاز داشتند و برای انتخابات دوره دیگر اوباما هم به این توافق نیاز داشت.

 

ما باید از زحمات تیم مذاکره کننده تقدیر کنیم

این استاد حوزه علیه قزوین اظهار کرد: ما باید از زحمات تیم مذاکره کننده تقدیر کنیم و این موفقیت را مدیون رهنمودهای رهبر انقلاب و شهدای هسته‌ای هستیم، باید مواظب باشیم چون دشمن از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به ما دریغ نمی‌کند.

 

وی در ادامه با بیان این‌که استکبار جهانی خوی استبدادی در وجودش است افزود: آنها هیچ وقت خیر و سعادت ما را نخواسته اند و به چشم مستکبر به ما نگاه کرده‌اند چون آنها با اصل نظام جمهوری اسلامی مشکل دارند و می‌خواهند کشوری به نام ایران در دنیا وجود نداشته باشد.

 

مسؤول بسیج طلاب قزوین در پایان گفت: کشورهای زیادی در دنیا وجود دارد اما استکبار جهانی با ایران ستیز می کند چون ایران حامی کشورهای مظلوم و ستم دیده است./838/ت302/ب4

ارسال نظرات