۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۲۷۵۴۱۸
مسؤول دفتر شورای نگهبان آمل:

مسأله فتنه خطر قرمز شورای نگهبان در تایید صلاحیت های انتخابات است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان آمل با بیان این که هرگز اجازه نمی دهیم مجلس ششم دیگری شکل بگیرد، گفت: حتی کسانی که رسوبات جریان فکری فتنه نسبت به آنان وجود دارد نمی توانند وارد عرصه انتخابات شوند.
شوراي نگهبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی ابراهیم زاده، مسؤول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان آمل، امروز در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان این که انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، گفت: دشمنان در این عرصه فعال بوده و مشغول کادر و نیروسازی هستند.


وی تصریح کرد: اگر می خواهیم خطا نکنیم باید نگاه و گوش ما به فرمایشات مقام معظم رهبری باشد که راه درست و ثواب در این امر است.


حجت الاسلام ابراهیم زاده افزود: همه ما باید تلاش کنیم تا نامزدهای احتمالی انتخابات را به خوبی بشناسیم و به شناخت درستی از آنان برسیم که این عرصه نیازمند توجه است.


 مسؤول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان آمل با تاکید بر این که امروز جریان ها و سلایق سیاسی بسیاری مشغول کار هستند، تصریح کرد: نامزدهای احتمالی بسیاری در سطح کشور مشغول معرفی خود بوده و از شهرستان آمل نیز بیش از 15 نفر در حال معرفی خود هستند که باید آنان را بشناسیم.


وی خاطرنشان کرد: افرادی که قصد کاندیدشدن در انتخابات دارند باید اقتضای عملی به ولایت فقیه، التزام به قانون و تعهد به نظام و مردم داشته باشند که شاخصه های اولیه کاندیدشدن برای حضور در انتخابات است.


حجت الاسلام ابراهیم زاده با بیان این که هرگز اجازه نمی دهیم مجلس ششم دیگری شکل بگیرد و همه فعالیت های کاندیدای احتمالی انتخابات رصد می شود، گفت: حتی کسانی که رسوبات جریان فکری فتنه نسبت به آنان وجود دارد نمی توانند وارد عرصه انتخابات شوند.


مسؤول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان آمل تصریح کرد: متأسفانه در ضیافت افطاری برخی از نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس این شهرستان مهمانشان به نظام توهین کرده و امنیت نظام را زیر سؤوال بردند که باید بدانند در احراز صلاحیت ها به همفکران آن ها نیز توجه داریم.


وی با بیان این که نامزدهای انتخابات قرار است به عنوان وکیل و قانون گذار وارد عرصه شوند، گفت: به هیچ وجه در مجموعه شورای نگهبان به نفع یا ضرر کاندیدایی خاص حرفی نخواهیم زد.


حجت الاسلام ابراهیم زاده در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند متعال ما را در انجام وظایف خطیری که در شورای نگهبان داریم موفق داشته تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن کارهای خود را انجام دهیم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات