۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۲۷۵۶۲۱

بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در رسانه های هند

خبرگزاری رسا ـ بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‎های نماز عید فطر درباره توافق هسته‎ای و موضع ایران در قبال امریکا بازتاب گسترده‎ای در رسانه‎های هند داشت.
رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه انگلیسی زبان هندو روز یکشنبه به نقل از رهبر معظم انقلاب نوشت:با وجود توافق هسته ای موضع ایران در مخالفت با آمریکای متکبر تغییر نخواهد کرد.

 

این روزنامه در ادامه اضافه کرد:رهبر عالی ایران از سیاستمداران خواست که توافق هسته ای را برای حفظ منافع ملی به دقت بررسی کنند.

 

این روزنامه پرتیراژ هندی درادامه به نقل از رهبر معظم انقلاب نوشت: چه توافق هسته ای تایید و یا رد شود ایران هیچ وقت از حمایت مردم فلسطین،سوریه، عراق، یمن، بحرین و لبنان دست نمی کشد و سیاست ما در مقابل امریکای متکبر تغییر نمی کند.

 

روزنامه هندوستان تایمز دیگر روزنامه هندی نیز با بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب نوشت:رهبر عالی ایران با تاکید بر اینکه سیاست های ایران به شدت با سیاست های امریکا در منطقه خاورمیانه و آنچه در سوریه ، یمن و سایر کشور های منطقه متفاوت است.

 

این روزنامه در ادامه به نقل از رهبر معظم انقلاب افزود:سیاست های ما در مقابل آمریکای متکبر تغییر نخواهد کرد، سیاست های امریکا با ایران درمنطقه 180 درجه تفاوت دارد.

 

روزنامه هندوستان تایمز در ادامه به نقل از رهبرمعظم انقلاب نوشت: مذاکرات هسته ای در شرایط خاص صورت گرفته و هیچ گفت وگوی دیگر درخصوص مسائل منطقه با این کشور صورت نگرفته است.

 

شبکه خبری زی نیوز اعلام کرد: آیت اله خامنه ای، رهبر عالی ایران در سخنان خود در روز شنبه از توافق هسته ای حمایت کرد اما اشاره کرد که ایران با سیاست های امریکا در منطقه مخالف است و امریکا خواهان تسلیم شدن ایران بوده است.

 

این شبکه خبری در ادامه اضافه کرد: رهبر عالی ایران در سخنان خود اعلام کرد که سیاست مداران ایران باید به دقت مراقب باشند که اصول انقلابی و توانایی های دفاعی ایران مختل نشود و منافع ملی ایران حفظ شود.

 

این شبکه خبری به نقل از رهبر عالی ایران نوشت:آمریکایی ها مقاومت مردم لبنان تروریسم می دانند و ایران را به خاطر حمایت از حزب الله لبنان حامی تروریسم در جهان معرفی می کنند درحالی که خود امریکا به خاطر ایجاد داعش و حمایت از صهیونیست های شرور تروریست واقعی هستند./982/ب101/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات