۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۲۷۵۶۵۵
به مدت چهار روز؛

نخستین کارگاه آموزشی پژوهش اساتید حوزه علمیه مازندران برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران از برگزاری نخستین کارگاه آموزش پژوهش اساتید و فضلای واحدهای آموزشی سطح دو استان خبر داد.
کارگاه آموزش

حجت الاسلام زین العابدین زارع، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری از برگزاری نخستین کارگاه آموزش پژوهش اساتید و فضلای واحدهای آموزشی سطح دو استان خبر داد.

 

وی با بیان این که در این دوره آموزشی 20 نفر از اساتید مدارس علمیه سطح دو استان شرکت خواهند کرد، افزود: این دوره آموزشی به صورت کارگاهی در چهار روز برگزار می شود.

 

حجت الاسلام زارع آشنایی با مهارت های پژوهشی، روش تحقیق، نگارش مجلات و نشریه ها، نحوه نگارش پایان نامه و نگارش مفالات کوتاه و بلند از جمله مهم ترین سرفصل های آموزشی این دوره عنوان کرد.

 

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که کارگاه آموزش پژوهش اساتید حوزه علمیه استان به مدت 72 ساعت است، ادامه داد: در نخستین دوره این کارگاه آموزشی اساتید حوزه علمیه استان به مدت 40 ساعت مهم ترین مسائل  مباحث مربوط به پژوهش را فرا خواهند گرفت.

 

وی با اشاره به این که حجت الاسلام اسلام پور از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه به عنوان استاد این دوره آموزشی حضور خواهد داشت، افزود: در پایان این دوره آموزشی به اساتید شرکت کننده گواهی حضور ارائه خواهد شد.

 

حجت الاسلام زارع با بیان این که از توان اساتید شرکت کننده در این دوره آموزشی در آینده به عنوان معاونان و کارشناسان پژوهش مدارس علمیه استان بهره گرفته خواهد شد، بیان داشت: همچنین هفت نفر از توان اساتید نخبه این دوره آموزشی در آینده به عنوان اساتید دوره های دانش افزایی پژوهش استفاده خواهد شد.

 

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران گفت: یک روز از این دوره آموزشی چهار روزه به عنوان شیوه تدوین مجلات اختصاص داده خواهد شد./950/ت302/ب1

ارسال نظرات