۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۲۷۵۶۶۸
نماینده مجلس:

توجه به خانواده های شهدا و جانبازان حفظ حرمت نظام دینی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه والای خانواده شهدا در جامعه گفت: توجه به خانواده های شهدا و جانبازان حفظ حرمت نظام دینی است.
عبدالکريم جميري، نماينده مردم بوشهر، گناوه و ديلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، عبدالکریم جمیری، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در دیدار با برخی خانواده شهدا و جانبازان دفاع مقدس در شهرستان بوشهر گفت: توجه به خانواده های شهدا و جانبازان حفظ حرمت نظام دینی است.

 

وی با بیان اینکه شهدا بهترین مقام را نزد خداوند متعال بدست آوردند، اظهار داشت: آنها از فرصت بدست آمده استفاده کردند و به موقع تشخیص دادند و با اخلاص به سوی خدا رفتند اینک در زمان کنونی ما در معرض امتحان ها مختلف هستیم می شویم.

 

جمیری وجود خانواده شهدا را مایه برکت این نظام مقدس دانست و گفت: وجود چنین مادرانی باعث تربیت این فرزندان برومند می شود.

 

عضو مجمع نمایندگان استان تصریح کرد: افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا و جانبازان است و همواره در جهت خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر و رفع مشکلات و نواقص احتمالی تلاش می کنیم.

 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدای عظیم القدر به وظیفه خود به نحو احسن عمل کردند و بهترین نعمات الهی هستند، تصریح کرد: این عزیزان امتحان خود را پس دادند و اینک ما در شرایط کنونی در معرض امتحان هستیم که چقدر توانسته ایم به وظایف خود عمل کنیم.

 

شایان ذکر است، جمیری در جریان این دیدارها با خانواده های شهید بختیاری و مسیگر در روستای تل سیاه، میرزایی جانباز هشت سال دفاع مقدس در شهر عالی شهر و نیز با آسیایی از دیگر جانبازان دفاع مقدس در شهر چغادک به گفت وگو نشست./833/پ202/ح

ارسال نظرات