۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۲۷۵۷۰۴
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله:

مخالفان حزب الله به شکست مقاومت در برابر تکفیری‎ها امید دارند

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان اعلام کرد که این حزب به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد تروریست‌های تکفیری در لبنان پایگاه امنی داشته باشند.
حجت الاسلام نبيل قاووق، نايب رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم یادبود شهدای حسینیه شهر النفاخیه این کشور اعلام کرد که دشمنان سعی دارند مقاومت را به شرایط 20 سال پیش برگردانند ولی این حزب الله و مقاومت است که توانسته با استفاده از ظرفیت‌ها، خود را به شرایط 20 سال آینده برساند.


وی افزود: مقاومت، مبارزه خود با گروه‌های تروریستی تکفیری را ادامه می‌دهد و با تمام توان از روستاها و مناطق مرزی این کشور در برابر اقدامات جنایتگرانه این گروه‌ها حمایت می‌کند.


این روحانی لبنانی تاکید کرد: شروع پاکسازی از منطقه عرسال و قلمون آغاز شد و با کمک الهی و همکاری ارتش سوریه و لبنان، تمام منطقه از لوث وجود تکفیری‌ پاک خواهد شد.


نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، نسبت به تحرکات فتنه افروزانه جریان 14 مارس و حزب المستقبل انتقاد کرد و گفت: کسانی که در سال 2006 به شکست مقاومت امید داشتند، در حال حاضر نیز به پیروزی تروریست‌های تکفیری می‌اندیشند و این مساله بدین معناست که این افراد از چارچوب مسوولیت ملی، اخلاقی و انسانی خود خارج شده اند./1321/ب902/د

ارسال نظرات