۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۲۷۵۸۴۵
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه:

امدادهای الهی و حضور به موقع مردم عامل شکست منافقان در عملیات مرصاد شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد گفت: ضریه ای که دشمنان اسلام در عملیات مرصاد از سوی مردم ایران متحمل شدند را هیچ گاه فراموش نخواهند کرد.
مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران کرمانشاه

حجت الاسلام حسین عسگری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به فرارسیدن سالروز عملیات حماسه آفرین مرصاد عنوان داشت: یاد و خاطره شهدای عملیات غرور آفرین مرصاد در استان کرمانشاه را گرامی می‌داریم که در این عملیات، منافقان دچار اوهام شده بودند که می توانند به ایران اسلامی ضربه بزنند و پایتخت را تصرف کنند.


حجت الاسلام عسگری تصریح کرد: صدام نیز در عملیات مرصاد به دنبال این بود که به نوعی ضعف هایی که در طول هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران را که از خود به جای گذاشته بود بپوشاند و از این طریق امتیازی بگیرد در نتیجه به حمله منافقان به ایران به عنوان نقطه مثبتی نگاه می کرد، از این رو آن ها را به بهترین تجهیزات مجهز کرده و پشتیبانی‌های لازم را از آن ها به عمل آورد.


وی در ادامه افزود: از آن جایی که انقلاب اسلامی به نیت احیای ارزش‌ها و با امدادهای الهی در طول هشت سال دفاع مقدس استمرار یافته بود و شکل گیری انقلاب با این مسائل بود، در عملیات مرصاد نیز دست قدرت خدا را مشاهده کردیم که بالاترین دست بود و همه مکر دشمن و منافقان را نقش بر آب کرد که ظرف چند ساعت توطئه آن ها خنثی شد و دشمن تصور می کرد که از جانب ایران هیچ حمایت مردمی از انقلاب نخواهد شد و مردم به صحنه نخواهند آمد و یگان های نظامی هم خسته هستند و انسجام خود را از دست داده اند، اما دیدیم که مردم حماسه ای عظیم آفریدند و از انقلاب و نظام دفاع کردند.


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه خاطرنشان کرد: خوشبختانه تهاجمی که به قصد پیروزی و تصرف پایتخت ایران از سوی منافقان صورت گرفت با امدادهای الهی و حضور به موقع نیروهای مردمی و نظامی به شکست آن ها منجر شد و درسی که منافقان از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران گرفتند را هیچ گاه فراموش نخواهند کرد.


این مقام مسؤول ابراز کرد: در عملیات مرصاد حضور خوب مردم به ویژه جوانان استان کرمانشاه و حمایت و استقبال آن ها به عنوان ستون محکم انقلاب و رموز پیروزی انقلاب و استمرار آن برای شرکت در دفاع و عملیات علیه دشمن و در طرف دیگر قضیه، یگان های نظامی و به ویژه نقش هوانیروز مثال زدنی بود که بسیار نقش ممتاز و بارزی در این عملیات داشتند و بعد از نیروهای مردمی توانستند به خوبی از خاک ایران و ارزش های نظام و انقلاب دفاع کنند.


وی در پایان اظهار داشت: در استان کرمانشاه 9800 شهید را تقدیم انقلاب و اسلام کرده ایم که از این تعداد 545 شهید در عملیات مرصاد به درجه رفیع شهادت نائل شده اند./857
/ت302/ح

ارسال نظرات