۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۲۷۵۹۳۵
وزیر صنعت و کشاورزی لبنان:

نیرنگ و فریب اساس و کار آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ یکی از مسوولان لبنانی سیاست آمریکا را بر مبنای نیرنگ دانست و اعلام کرد که آمریکا در مساله مبارزه با داعش یک تناقض آشکار در گفتار و عمل دارد.
الحاج حسن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین الحاج حسن، وزیر صنعت و کشاورزی لبنان در مراسم یادبود شهدای شهر خوش الرافقه این کشور به تناقض گفتار و عمل سیاستمداران آمریکایی پرداخت و نیرنگ را اساس کار سیاست در کاخ سفید دانست.

 

وی افزود: آمریکا مدعی است که قصد دارد با داعش و تروریسم در منطقه مبارزه کند؛ اما حقیقت این است که این کشور با تمام توان از داعش و مزدوران رژیم غاصب صهیونیستی حمایت می‌کند تا این گروه‌ها به وظیفه خود که همان نقشه‌های استعماری ابرقدرت‌ها است، عمل کنند.

 

این مقام مسوول لبنانی با اشاره به اینکه آمریکا با اقدامات خود جهان عرب و اسلام را هدف قرار داداه است، گفت: آنچه ما در لبنان شاهد آن هستیم اینکه برخی از عناصر افراطی داخلی با حمایت‌های مالی و تایید سیاسی خارجی کشورهایی که شورشیان سوریه را انقلابی توصیف می‌کنند، درصدد فعالیت در لبنان نیز هستند.

 

وی خطاب به تمام سیاستمداران و مسؤولان لبنانی اعلام کرد: امروز تروریسم در منطقه در کمین یک فرصت برای نفوذ و فتنه افروزی در لبنان است و اگر این کشور اسیر اختلافات داخلی باشد، این فرصت را در اختیار گروه‌های تکفیری قرار داده است.

 

الحاج حسن در پایان رمز پیروزی مقاومت لبنان را تکیه به آرمان‌های والای شهدا دانست و تاکید کرد: مردم مقاوم لبنان به خوبی می‌دانند تا زمانی که با  تمسک به خط مقاومت در مسیر شهدا گام بردارند این کشور از گزند آفات فتنه‌ها در امان خواهد ماند./1321/ب902/د

ارسال نظرات