۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۲۷۵۹۳۷
از سوی برنامه رادیویی حیات طیبه صورت می‌گیرد؛

بررسی شخصیت علمی و فقهی مرحوم آیت الله آصفی

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف همزمان با اربعین ارتحال عالم محقق و مجاهد مرحوم آیت الله حاج شیخ محمدمهدی آصفی نماینده فقید رهبر معظم انقلاب در نجف اشرف به بررسی ابعاد شخصیت علمی و فقهی این عالم وارسته می پردازد.
برنامه «حيات طيبه»
به گزارش خبرگزاری رسا  به نقل از رادیو معارف، برنامه «حیات طیبه» که با هدف معرفی و تبیین سیره و حیات علمی و عملی علما از این رسانه دینی پخش می شود در اربعین ارتحال آیت الله حاج شیخ محمدمهدی آصفی با گرامیداشت یاد و نام آن فقیه نواندیش و متکلّم ماهر، ابعاد شخصیت و زوایای زندگی ایشان را مرور می کند.
 
گفتنی است رهبر معظم انقلاب درپی درگذشت آیت الله آصفی در پیامی آن مرحوم را دارای شخصیتی جامع الاطراف و صاحب فکری سنجیده و تحلیل عمیق دانستند که در عرصه‌ی مبارزات سیاسی و اجتماعی در عراق از سابقه‌ای درخشان برخوردار بود و زهد و بی‌رغبتی به تمتعات مادی و تن سپردن به معیشت و زیست فقیرانه‌ی طلبگی از خصوصیات برجسته‌ی این روحانی عالیقدر بشمار می رفت.
 
برنامه «حیات طیبه» تولیدگروه فرهنگ و جامعه رادیو معارف به تهیه کنندگی روح الله اسماعیلی و اجرای سیدحمید حسینی شنبه ها از ساعت 15 و 30 دقیقه از رادیو سراسری معارف پخش می شود.
 
علاقمندان می توانند برای دریاف فایل صوتی برنامه پس از پخش به صفحه اختصاصی برنامه«حیات طیبه» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند./836/د101/ف
 
ارسال نظرات