۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۲۷۶۰۱۶
ویژه مهدی یاوران؛

طرح غنی سازی اوقات فراغت در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ طرح غنی سازی اوقات فراغت مهدی یاوران خراسان رضوی با عنوان نسل آفتاب ویژه دختران و مادران برگزار می شود.
حضرت مهدي موعود (عج)

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خراسان رضوی، حجت الاسلام سیدجعفر موسوی نسب گفت: این برنامه در قالب کلاس های جذاب آموزشی و برنامه های تفریحی در سه رده سنی کودکان، نوجوانان، جوانان دختر و کلاس هایی ویژه مادران این گروه‌های سنی برگزار می‌شود.

 

وی افزود: با توجه به اهمیت آموزش معارف ناب اسلامی به دانش آموزان در این مقطع حساس سنی و تاثیرپذیری بالای آن‌ها از انتقال صحیح معارف، طرح اوقات فراغت را با همکاری مهدیه در ایام تابستان برای دانش آموزان و مادران آن‌ها برگزار کند و از آن‌جا که اثرگذاری بالای انتقال معارف وقتی است که این معارف در خانواده نیز بیان و کاربردی شود، لازم به‌نظر می‌رسد که ویژة مادران نیز همزمان با برگزاری کلاس برای دانش آموزان برنامه داشته باشیم.

 

مدیر بنیاد مهدویت خراسان رضوی ادامه داد: این طرح با هدف فعال سازی ذهن مخاطبان در حوزه معارف مهدوی و ارتقاء سطح دانش و بینش کودکان و نوجوانان نسبت به امام زمان علیه السلام و پاسخ به سوالات و شبهاتی که در ذهن این قشر ایجاد شده و تصحیح چهره امام زمان علیه السلام و جایگاه ایشان در عالم هستی که اغلب به صورت نادرست در ذهن نوجوانان و جوانان نقش بسته.

 

همچنین برای کلاس مادران اهداف زیر دنبال می شود: بیان جایگاه یک زن و مادر در کانون خانواده و حملات و هجمه‌های همه جانبه دشمن عیله کانون خانواده و به‌خصوص زن. تبیین نقش زن در شکل گیری جامعه منتظر. بیان نکات مهم تربیتی و شیوه ارتباط با فرزند در هر مقطع سنی و پاسخ به مشکلات تربیتی مادران.

 

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی ادامه داد: پله پله تا ظهور، شرایط حکومت جهانی امام مهدی (عج)، آخرالزمان و آینده‌پژوهی، دستاوردهای دوران ظهور، جهان در عصر ظهور، وظایفی از جنس نور و... از جمله موضوعات این طرح است.

 

وی افزود: ثبت نام طرح غنی سازی اوقات فراغت از 29 تیر لغایت 5 مرداد در محل مهدیه همه روزه صبح و عصر صورت می‌گیرد و با توجه به استقبال مردم، امکان تمدید آن وجود دارد./930/د101/ب5

 

ارسال نظرات