۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۲۷۶۰۲۶
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

پذیرش بیش از 60 طلبه سطح سه در مدارس علمیه خواهران لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان از پذیرش بیش از 60 طلبه سطح سه در مدارس علمیه لرستان خبر داد و گفت: مصاحبه ورودی این افراد از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان برگزار می شود.
طلاب خواهر

اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم  آباد، با اشاره به این که دوره های مصاحبه در مدارس علمیه خواهران لرستان آغاز شده است، بیان داشت: در برخی مدارس همچون مدرسه علمیه معصومیه(س) مصاحبه ورودی داوطلبان انجام شده است.

 

وی با بیان این که مدارس علمیه لرستان آمادگی پذیرش 300 طلبه نو ورود را دارند، افزود: افرادی که در مصاحبه ورودی مدارس علمیه استان شرکت می کنند دو برابر ظرفیت پذیرش مدارس هستند.

 

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به این که میزان پذیرش طلاب نو ورود در مدارس علمیه استان متفاوت است، اظهار داشت: در مدارس از 20 نفر تا 35 نفر پذیرش خواهد شد.

 

وی با اشاره به برگزاری مصاحبه طلاب سطح سه خاطرنشان کرد: مصاحبه این افراد از سوی مرکز مدیرت حوزه برگزار می شود.

 

مهرابی تصریح کرد: مصاحبه داوطلبان ورود به مدارس علمیه خواهران در سطح دو از سوی مدارس در حال برگزاری است.

 

وی با بیان این که مدارس علمیه خرم آباد و شهرستان دورود برای تحصیل در سطح سه پذیرش دارند، یادآور شد: مدرسه زینبیه(س) در سال تحصیلی جدید 36 طلبه در سطح سه پذیرش خواهد کرد.

 

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: مدرسه علمیه مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) در شهرستان دورود نیز بیش از 30 طلبه در سطح سه پذیرش می کند.

 

وی با بیان این که انجام مصاحبه پذیرفته شدگان مدرسه زینبیه(س) از هفتم تا نهم مردادماه برگزار می شود، یادآور شد: مصاحبه پذیرفته شدگان مدرسه علمیه دورود نیز 17 و 18 مرداد ماه جاری از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران لرستان برگزار می شود./9459/ت302/ح

ارسال نظرات