۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۲۷۶۲۳۷
نتانیاهو:

صلح در فلسطین منوط به پذیرش «یهودیت اسرائیل» از سوی فلسطینیان است

خبرگزاری رسا ـ نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این رژیم در گذشته از برخی مناطق فلسطینی تحت اشغال خود عقب نشینی کرد و این اقدام منجر به سیطره گروه‌های مقاومت بر آن‌ها شد، لذا ما نمی‌خواهیم دوباره این تجربه اشتباهمان را تکرار کنیم.
نتانياهو

به گزارش خبرگزاری رسا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مراسمی که به مناسبت سفر نخست وزیر ایتالیا به فلسطین اشغالی ترتیب داده شده بود، مدعی شد که ما خواهان امضای توافق صلح با فلسطینیان هستیم، اما این صلح باید صلحی واقعی و پایدار باشد.

 

نتانیاهو تصریح کرد که صلح با فلسطینیان در حالی ممکن است که صلحی واقعی باشد و همان طوری که از ما می خواهند آن‌ها را به رسمیت بشناسیم، خودشان هم باید حق ملت یهود برای تشکیل کشور یهودی را به رسمیت بشناسند و با خلع سلاح مناطق فلسطینی نشین که مستلزم حضور امنیتی دراز مدت رژیم صهیونیستی در این مناطق است، موافقت کنند.

 

وی افزود: کشورهای اروپایی بدون اطلاع از واقعیت‌های موجود از رژیم صهیونیستی انتقاد می کنند، اما باید بدانند که صلح میان طرفین فلسطینی و صهیونیستی تنها در صورتی ممکن است که فلسطینیان یهودیت کشور اسرائیل را قبول کرده و به نیازهای امنیتی آن در مناطقی را که قرار است از آن‌ها عقب نشینی کند، اذعان کنند./994/ب102/د

ارسال نظرات