۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۲۷۶۳۳۳

اردوهای آموزشی جهان اسلام و مشهد 2017

خبرگزاری رسا ـ مدیر فرهنگسرای زیارت، از برگزاری اردوهای آموزشی جهان اسلام و مشهد 2017 با حضور نمایندگانی از حزب الله لبنان، عراق و یمن خبر داد و گفت: 150 نفر از نخبگان و فعالان فرهنگی از قریب به 60 تا 70 تشکل در این اردو شرکت داشته اند.
پايتخت فرهنگي

حسین کمیلی، مدیر فرهنگسرای زیارت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از برگزاری اردوهای آموزشی جهان اسلام و مشهد 2017 با حضور نمایندگانی از حزب الله لبنان، عراق و یمن در دشت بهشت شاندیز خبر داد.

 

وی با بیان این که این اردو آموزشی 1 و 2 مرداد برگزار می شود، گفت: 150 نفر از نخبگان و فعالان فرهنگی از قریب به 60 تا 70 تشکل در این اردو شرکت داشته اند.

 

کمیلی، به برنامه های پیش بینی شده در ادو اشاره و اظهار کرد: این اردو مجموعه های فعال و موفق در عرصه بین المللی معرفی می شوند، جلسه هم اندیشی و گعده های تخصصی مشهد جهانی و فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها، محله، مسجد و حوزه برگزار می شود.

 

مدیر فرهنگسرای زیارت، افزود: نخبگان و فعالان فرهنگی در این اردو با ارتباط زنده با نمایندگان حماس و حزب الله لبنان از آخرین تحولات فلسطین و حزب الله لبنان و حماس اطلاع می یابند.

 

وی در ادامه به هدف از برگزاری این برنامه اشاره و تصریح کرد: هدف از پیش بینی این برنامه ارتقاء دانش و آگاهی فعال فرهنگی مشهد نسبت به جهان اسلام است./1310/ت302/ف

ارسال نظرات