۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۲۷۶۴۶۶
رییس جمعیت علمای صور لبنان:

سیاست صلح‎طلبانه ایران با سیاست استکباری آمریکا سازگار نیست

خبرگزاری رسا ـ رییس جمعیت علمای صور لبنان، سیاست‌های آمریکا را با برنامه‌های صلح طلبانه و نوع دوستانه ایران ناسازگار دانست و ایستادگی ایران در برابر غرب را مصداق توکل و اعتماد بر خداوند سبحان توصیف کرد.
حجت الاسلام علي ياسين، رييس مجمع علماي صور لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی یاسین، رییس جمعیت علمای صور لبنان، با صدور بیانیه‌ای نسبت به تعطیلی ادارات دولتی و عدم رسیدگی به امور بهداشتی و معیشتی مردم در کشور اعتراض کرد.

 

وی به مساله گروه‌‌های تکفیری و مخاطر و تهدید‌های آنان برای کشورهای منطقه اشاره و تصریح کرد: هرچند مقاومت با قدرت در برابر اقدامات تروریستی گروه‌های تکفیری ایستاده است اما اگر کشورهای منطقه در برخورد و مبارزه با این پدیده شوم جدیت به خرج ندهند و مسامحه کنند، باید منتظر برافروختن آتش فتنه و خونریزی در میان مردم خود باشند.

 

 این روحانی لبنانی، در بخش دیگر بیانیه خود به مساله ایران و توافق هسته‌ای با کشورهای غربی اشاره کرد و افزود: آمریکا نمی‌تواند با کشوری که رهبر آن بر مبنای تقوا و درایت عمل می‌کند، کنار بیاید.

 

وی ادامه داد: ایران کشوری است که بدون ترس از هیچ ابرقدرتی به کمک کشورهای مستضعف رفته و نقشه‌های استعمارگری ابرقدرت‌ها را در این کشورها با شکست روبرو می‌کند.

 

وی در پایان بیانیه خود خاطر نشان کرد: ایران اسلامی نشان داد که با توکل بر خداوند سبحان می‌توان در برابر غرب و ابرقدرت‌ها ایستاد و نگذاشت که استعمارگران در کشورهای منطقه بتوانند به راحتی نقشه‌های پلید خود را اجرایی کنند./1321/ب901/د

ارسال نظرات