۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۲۷۶۴۶۷
خطیب جمعه نجف:

آل‎سعود با تروریسم مورد حمایت خود نابود می‎شود

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه نجف اشرف تصریح کرد که آل‎سعود به زودی با همان تروریسم که در منطقه تزریق کرده است نابود خواهد شد
حجت الاسلام سيد صدرالدين قبانچي خطيب جمعه نجف

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی خطیب جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه این هفته که در حسینیه فاطمیه کبری برگزار شد، با اشاره به پیروزی‎های اخیر بسیج مردمی در مبارزه با جریان تروریستی داعش گفت: نیروهای امنیتی و اعضای بسیج مردمی در روزهای گذشته موفق شدند تعداد بسیاری از روستاها و مناطق نزدیک الرمادی را آزاد و پرچم عراق را در دانشگاه الانبار به اهتزاز در آورند.

 

وی انفجار ورزشگاه الرمادی را نشان از عقل و شعور حقیقی آنان دانست و تصریح کرد: داعش با تخریب ورزشگاه الرمادی ثابت کرد که هیچ مکانی برای از اقدامات جنایتکارانه آنان در امان نیست و فقط درپی تخریب هستند.

 

شهر الرمادی به زودی از لوث داعش پاکسازی می‎شود

 

خطیب جمعه نجف اشرف با تبریک به خانواده‎های شهدا به مناسبت تقدیم جوانان خود در راه دفاع از این ملت تاکید کرد که الرمادی با کشتار بسیاری از اعضای وابسته به جریان تروریستی داعش به زودی آزاد می‎شود.

 

وی حمله وحشیانه داعش به بازار شهر خان بنی سعد در استان دیاله عراق را به شدت محکوم کرد و افزود: جریان‎های تروریستی با حمله به این منطقه درپی انتقام از پیروزی‎های اخیر نیروهای عراقی بودند.

 

حجت الاسلام قبانچی در بخش دیگر سخنان خود، توافق هسته‎ای ایران با گروه 5+1 را یک نوع پیروزی خواند و خاطرنشان کرد: توافق هسته‎ای ایران که موجب اقرار جهان به حق هسته‎ای این کشور است، فقط یک دستاورد مهم برای ایران نیست بلکه یک پیروزی برای عراق نیز محسوب می‎شود.

 

وی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم ایران به سبب این دستاورد مهم و ایستادگی در کنار سوریه و عراق به عنوان کشورهای دوست تشکر و قدردانی کرد.

 

تخریب قبور ائمه با هدف جنگ مذهبی رخ داد

 

خطیب جمعه نجف ضمن بزرگداشت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع گفت: تخریب قبور ائمه بقیع با هدف ایجاد شکاف در بین مسلمانان و ایجاد جنگ مذهبی در قالب دین رخ داد.

 

وی داعش را پیرو و دنباله‎رو اهداف وهابیت خواند و تصریح کرد: وهابیت ساخته شده انگلیس و کشورهای استکباری است که در کشورهای جهان به جنایت و اقدامات تروریستی می‎پردازد.

 

حجت الاسلام قبانچی از هدف آل‎سعود برای آغاز جنگ علیه شیعیان خبر داد و گفت: به امید خداوند آل‎سعود با به زودی همان تروریسم که در منطقه تزریق کرده است نابود می شود./994/ب901/د

ارسال نظرات