۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۲۷۶۵۹۷
امام جمعه شبستر مطرح کرد؛

داعش زائیده تفکر انحرافی وهابیت/ وهابیت زاده نامشروع استکبار و فرزند ناخلف صهیونیسم است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده با بیان این‌که وهابیت زاده نامشروع استکبار و فرزند ناخلف صهیونیسم است، گفت: اگر امروز جهان اسلام با معضلی به نام گروهک‌های تروریستی از جمله داعش رنج می برد، همه زائیده تفکر التقاطی و انحرافی وهابیت است.
وهابيت

حجت الاسلام علی محمدزاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز که به مناسبت هشتم شوال، سالروز تخریب قبور ائمه بقیع به دست وهابیت صورت گرفت، اظهار داشت: هشتم شوال تنها نمونه‌ای از جنایات وهابیت در جهان اسلام است.


وی با بیان این‌که وهابیت غده‌ای چرکین بر پیکره جهان اسلام محسوب می شود، خاطرنشان کرد: اگر امروز جهان اسلام با معضلی به نام گروهک‌های تروریستی از جمله داعش رنج می‌برد، همه زائیده تفکر التقاطی و انحرافی وهابیت است، جنایات این فرقه ضاله تنها در این مسائل خلاصه نمی شود.


امام جمعه شبستر با بیان این‌که تخریب مرقد حضرت سیدالشهدا(ع) در گذشته و تخریب آثار تاریخی و باستانی مسجدالحرام در دوران کنونی از دیگر اقدامات خصمانه وهابیت است، گفت: اقدام وهابیت در تخریب قبور ائمه اطهار و هتک حرمت مزار صحابه پیامبر در سال‌های گذشته نشأت گرفته از تفکرات افراطی فرقه های وابسته به استکبار است.


حجت الاسلام محمدزاده با بیان این‌که وهابیت در برابر منطق مکتب تشیع راهی جز خشونت، افراطی‌گری و توحش ندارد، گفت: البته ناگفته نماند که حساب اهل سنت با فرقه ضاله وهابیت جداست، خود اهل سنت همواره از فرقه ضاله وهابیت اعلام برائت کرده و مخالف تفکرات ضددینی و انحراف این گروهک کفر و نفاق در منطقه است.


وی با تأکید بر این‌که وهابیت زاده نامشروع استکبار و فرزند ناخلف صهیونیسم است، گفت: هشتم شوال اوج بی منطقی، حماقت و اعتقادات افراطی فرقه ضاله وهابیت است به‌حق اگر شیعه در این روز خون گریه کند، جا دارد، چراکه هنوز این غده سرطانی بزرگترین مانع تحقق وحدت امت اسلامی است.


امام جمعه شبستر شبهه‌افکنی روزافزون فرق ضاله وهابیت توأم با دروغ و شایعه‌پراکنی را راهکاری صهیونیستی برای موجه جلوه دادن جنایات سران این فرقه عنوان کرد و گفت: تخریب قبور ائمه اطهار(ع) در بقیع نشانی آشکار از خباثت و نابکاری فرقه ضاله وهابیت است که هیچ‌گاه از ذهن مسلمانان جهان پاک نخواهد شد.


وی هشتم شوال را تجلی اوج بی‌منطق و افراطی گری وهابیت دانست و افزود: فعالیت های تند و افراطی وهابیت به ضرر جهان اسلام است، شیوخ مرتجع این فرقه ضاله مبانی اعتقادی مسلمانان از جمله توسل، شفاعت، سوگواری و بنای قبور ائمه معصومین (ع) را شرک تلقی می کنند در حالی خود ریختن خود مسلمان عراق، لبنان و سوریه را حلال می‌دانند./853/ت302/ح

ارسال نظرات