۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۲۷۶۶۲۰
معاون هماهنگی سپاه سیدالشهدا تهران:

سازندگی در نظام اسلامی تا زمان بی‌نیازی باید تقویت شود

خبرگزاری رسا ـ معاون هماهنگی سپاه سیدالشهدا استان تهران گفت: بحث سازندگی در نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم است، مقام معظم رهبری در این مورد فرمودند سازندگی را تقویت کنید تا زمانی که بی‌نیاز شویم.
زنگنه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرهنگ زنگنه معاون هماهنگی سپاه سیدالشهدا استان تهران، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در ارتباط با گروه‌های جهادی که در سپاه سیدالشهدا استان تهران برگزار شد، گفت: بحث سازندگی در نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم است، مقام معظم رهبری در این مورد فرمودند سازندگی را تقویت کنید تا زمانی که بی‌نیاز شویم.

 

وی افزود: اوایل انقلاب طرح هجرت با هدف گسترش فرهنگ اسلامی به وجود آمده و در ادامه بعد از جنگ برای بازسازی مناطق جنگ زده ادامه پیدا کرد.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سیدالشهدا استان تهران عنوان کرد: این سازندگی‌ها در طرح جهادی یا طرح هجرت آثاری چون کمک به دولت، پر کردن فراغت جوانان و کمک به مستضعفان در مناطق محروم دارد.

 

سرهنگ زنگنه اظهار داشت: بخشی از طرح هجرت دانش‌آموزی در راستای ترمیم مدارس یا مدرسه‌سازی برای دانش‌آموزانی که مدرسه نداشتند برگزار می‌شود.

 

وی افزود: یکی از جاهایی که می‌توان به مردم مستضعف خدمت کرد همین طرح هجرت است که سبب اشاعه دوستی با آنها شده و در آبادانی و سازندگی مؤثر است.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران بیان داشت: وقتی مناطق محروم از سوی گروه‌های ما شناسایی شدند گروه‌های جهادی عازم منطقه شده و به صورت فی‌سبیل‌الله مشغول به کار می‌شوند.

 

سرهنگ زنگنه در ادامه گفت: گروه‌های جهادی در آذربایجان، لرستان، کردستان، سیستان و بلوچستان و خوزستان مناطق محروم را شناسایی کرده و با خدماتی که در آنجا انجام دادند سبب رضایت مردم شدند که مردم این مناطق این حس همدردی را از جانب مقام معظم رهبری می‌دانند.

 

وی با اشاره به ویژه‌برنامه‌ها در مناطق محروم خاطرنشان کرد: برنامه‌های خاصی برای ساخت مدارس و ساختمان‌ روستاهای اطراف تهران در نظر داریم که با حضور جهادگران انجام خواهد شد./807/پ202/ح

ارسال نظرات