۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۲۷۶۶۳۴

آیت الله نابلسی خواستار احیای فرهنگ مقاومت بین امت اسلامی شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر صیدای لبنان با تاکید بر توجه به خط مقاومت در منطقه خواستار گسترش فرهنگ مقاومت بین امت اسلامی شد.
علامه شيخ عفيف نابلسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عفیف نابلسی امام جمعه و مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) شهر صیدای لبنان امروز در دیدار با تعدادی از اعضای اتحادیه علمای مقاومت در این کشور دیدار و گفت‎وگو کرد.


وی در این دیدار به بررسی نقش جریان مقاومت در منطقه پرداخت و تصریح کرد: جریان مقاومت کرامت و دین مردم را زنده نگه داشته بنابراین هرکس که مقاومت را یاری رساند به خود و ملتش کمک کرده و هر کس با آن مقابله کند با خود و ملتش به مبارزه برخواسته است.


آیت الله نابلسی بر حمایت از مقاومت تاکید کرد و خواستار تلاش مضاعف در زمنیه سیاسی، خبری و دینی برای بازگشت فرهنگ مقاومت به امت اسلامی شد.


وی افزود: کشتار و جنگ‎هایی که طی 4 سال گذشته در کشورهای عربی رخ داده با هدف نابودی خط مقاومت و ایجاد جنگ مذهبی و طائفه‎ای بوده است.


مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهر صیدای لبنان تصریح کرد: برگزاری همایش‎هایی با موضوع مقاومت موجب احیای روح مقاومت در کالبد امت اسلامی می‎شود.


وی ادامه داد: امت اسلامی احتیاج به دمیدن روح جدید مقاومت در کشورهای عربی و اسلامی برای مقابله و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و رژیم اشغالگر صهیونیستی است./994/ب902/د

ارسال نظرات