۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۲۷۶۸۴۲

آموزش عمومی معارف نماز در برنامه تاملکوت

خبرگزاری رسا ـ برنامه «تاملکوت» از سلسله برنامه های آموزش رادیویی معارف اسلامی است که با مشارکت مرکز تخصصی نماز کشور در 30 قسمت تولید و پخش می شود.
تاملکوت

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، حجت الاسلام و المسلمین عظیمی مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف با اعلام این خبر افزود : به منظورگسترش فرهنگ نمازخوانی و آشنایی بیشتر نمازگزاران با فلسفه و معارف نماز، شرایط نمازگزار،نحوه صحیح خوانی نماز همچنین تبیین اهمیت و فضیلت اقامه نمـاز اول وقت و جماعت، دوره آمـوزش عمـومی نمـاز در قالب برنامه «تا ملکوت» برگزار می شود.

برنامه «تاملکوت» از سلسله برنامه های آموزش رادیویی معارف اسلامی است که با مشارکت مرکز تخصصی نماز کشور در 30 قسمت تولید و پخش می شود.

این دوره ی آموزشی با موضوع «آداب و اسرار نماز» از مجموعه دوره های عمومی فرهنگی و اجتماعی ضمن خدمت نظام آموزش کارکنان دولت است که به مدت بیست و هشت ساعت آموزشی برگزار می شود. علاقه مندان برای استفاده از امتیاز این دوره می توانند به پایگاه آموزش مجازی مهدویت به نشانی mahdaviat.org مراجعه و ثبت نام نمایند.

برنامه «تاملکوت» به تهیه کنندگی روح الله اسماعیلی و اجرای سید حمید حسینی و با حضور کارشناسان مرکز تخصصی نماز هر هفته شنبه تا پنجشنبه ساعت 17 به روی آنتن رادیو معارف می رود./978/د102/ی

ارسال نظرات