۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۲۷۶۹۱۸
نماینده پارلمان لبنان:

نیروهای مقاومت در گمنامی فعالیت می‎کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان تصریح کرد که نیروهای مقاومت در گمنانی به فعالیت پرداخته و پس از شهادت از سوی مردم شناخته می‎شوند.
نواف الموسوي، نماينده پارلمان و عضو فراکسيون مقاومت اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سید نواف موسوی، نماینده پارلمان لبنان طی همایشی که از سوی حزب الله لبنان در حسینه منطقه شحور جنوبی این کشور برگزار شد، به بررسی جریان خط مقاومت و نقش آن در جهان پرداخت و گفت: همه سازمان‎های جهانی به قدرت حزب الله لبنان در زمنیه تسلیحات، جنگ و اطلاعات اقرار می‎کنند.


وی افزود: برخی از فرماندهان جنگ رژیم اشغالگر صهیونیستی حتی به قدرت حزب الله لبنان و خط مقاومت در منطقه اذعان دارند. مقاومت را فرزندان و برادران ما تشکیل و پرورش دادند ولی آنان را پس از شهادتشان می شناسیم. افرادی مانند حاج عماد مغنیه از مؤسسان بزرگ جریان مقاومت اسلامی در لبنان بود و تا الان مردم هنوز به طور واقعی و دقیق وی را نمی‎شناسند.

 

این عضو پارلمان لبنان حفظ وحدت جهت پیشرفت این کشور را وظیفه ملی همه مردم دانست و خاطرنشان کرد: مردم لبنان کشور تجزیه شده را نمی‎خواهند بلکه در پی لبنانی واحد به همراه حفظ اتحاد و یکپارچگی ملی هستند.


وی مسؤولان را به پیروی از قانون دعوت و تصریح کرد: مردم لبنان درپی رییس جمهوری که روز و شب دست بوس پادشاهان و استعمارگران خارجی باشدنیستند. هیأت وزیران و نمایندگان پارلمان باید با توجه به قانون، هر چه سریعتر نقش اساسی خود را در تعیین رییس جمهور این کشور ایفا کنند.

 

موسوی ادامه داد: برخی درصدد دور نگه داشتن حزب الله و جریان امل از سیاسیت هستند تا به سادگی به اهداف خود دست پیدا کنند. دور ساختن حزب الله و جریان امل موجب تکرار همان حوادث تلخ سال‎های 2006 تا 2008 میلادی در لبنان می‎شود./994/ب902/د

ارسال نظرات