۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۲۷۶۹۲۸
وزیر انرژی رژیم صهیونیستی:

اسرائیل تسلیم فشار آمریکا برای توقف انتقاد از توافق هسته‌ای با ایران نمی‌شود

خبرگزاری رسا ـ در واکنش به سخنان وزیر خارجه آمریکا که تلویحا خواستار توقف اعتراض رژیم صهیونیستی به توافق هسته‌ای با ایران شده بود، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی گفت که آنها به مخالفت با این توافق ادامه می‌دهند.
نتانياهو

 

به گزارش خبرگزاری رسا، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی گفت: نمی‌توان اسرائیل را تحت فشار قرار داد تا از اعتراض به توافق با ایران دست بردارد.

 

این اظهارات در واکنش به سخنان «جان کری» وزیر خارجه آمریکا بیان شد که گفته بود اگر کنگره توافق را بلوکه کند، اسرائیل مورد سرزنش قررا خواهد گرفت و در نتیجه این اسرائیل است که منزوی‌تر می‌شود.

 

این مقام صهیونیستی روز گذشته (شنبه) در بیانیه‌ای که در اختیار روزنامه نیویورک‌تایمز قرار داد، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به انتقاد از توافق هسته‌ای با ایران ادامه می‌دهد و تسلیم فشارها برای توقف اعتراض به این توافق نمی‌شود.

 

اشتاینیتز در این بیانیه گفته بود: ما همه تهدیداتی را که در روزهای اخیر متوجه اسرائیل می‌شود، رد می‌کنیم. کنگره آمریکا بر اساس منافع آمریکا تصمیم‌گیری خواهد کرد که این منافع، مدنظر داشتن متحدان آمریکا را نیز در بر می‌گیرد.

 

وی افزود، تلاش‌های تاسف‌آور برای مرعوب کردن رژیم صهیونیستی، این رژیم را از بیان نگرانی‌هایش درباره این توافق که آن را تهدید مستقیمی برای امنیت اسرائیل قلمداد می‌کند، باز نمی‌دارد./982/ب101/د

ارسال نظرات