۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۲۷۶۹۵۵

سخنگوی سازمان اسلامی آمریکا نسبت به افزایش تهدیدات علیه مسلمانان هشدار داد

خبرگزاری رسا ـ بعد از حمله تروریستی به دو مرکز ارتش آمریکا و کشته شدن چند نفر، تهدیدات علیه مسلمانان منطقه بالا گرفته است.
مسلمانان آمريکا
مرکز اسلامي چاتانوگا ناشويل تنسي
حمله تروريستي در آمريکا
به گزارش خبرگزاری رسا، مهمترین سازمان حقوق بشر مسلمانان آمریکا از مقامات امنیتی این کشور خواستار اجرای تحقیقات در مورد حملات اسلام ستیزانه در تنسی شد.
 
پس از حمله تروریستی به دو مرکز نظامی در ناشویل تنسی، مسلمانان این منطقه با تهدیدات جدی مواجه هستند.
 
ابراهیم هوپر، سخنگوی شورای روابط اسلام و آمریکا گفت: طی روزهای بعد از حمله به مراکز نظامی ناشویل تنسی، مساجد این منطقه با تهدیداتی از قبیل آتش سوزی و تخریب مواجه بوده است.
 
وی در ادامه افزود: بعد از حمله به دفتر شارلی ابدو در فرانسه، شاهد روند رو به رشد موارد اسلام ستیزی در سراسر آمریکا بوده ایم. واضح است که واقعه تروریستی ناشویل نیز در اثر جو ضد اسلامی حاکم در آمریکا روی داده است.
 
ابراهیم هوپر که به نمایندگی شورای روابط اسلام و آمریکا، بلافاصله بعد از حمله فرد تروریست کویتی ـ آمریکایی به مراکز نظامی ناشویل آن را محکوم کرد، در ادامه صحبت های خود گفت: بعد از موارد اسلام ستیزی رخ داده در کشور، مسلمانان هیچ حمایتی را از طرف مقامات آمریکا دریافت نکرده اند.
 
خبرها حاکی است که بعد از حمله تروریستی به مراکز جذب نیروی ارتش در ناشویل، شهروندان مسلح آمریکایی به صورت کاملا خودسر به محافظت و گشت زنی در اطراف مراکز نظامی آمریکا بپردازند. این امر موجب شده است سخنگوی ارتش و نیز سخنگوی پلیس نسبت به خطرات این اقدام هشدار دهند و از این افراد بخواهند به منازل خود بازگردند./847/ب902/د
ارسال نظرات