۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۲۷۷۲۰۸

مجلس علمای فلسطین اقدامات تروریستی در اردوگاه فلسطینی در لبنان را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی رسمی مجلس علمای فلسطین در لبنان نسبت به حفظ امنیت آوارگان فلسطینی مستقر در اردوگاه عین الحلوه به مسؤولان هشدار داد.
محمد الموعد سخنگوي مجلس علماي فلسطين در لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ محمد الموعد، سخنگوی رسمی مجلس علمای فلسطین در لبنان، از تشکل‌های اسلامی خواست برای تامین امنیت اردوگاه پناهندگان فلسطینی در عین الحلوه لبنان تلاش کنند و در برابر اقدامات تروریستی گروه‌های تکفیری در این مناطق موضع گیری مقتدرانه‌ای داشته باشند.


این عالم اهل سنت لبنان از وجود گروهک‌های تروریستی در منطقه عین الحلوه خبر داد و افزود: جای سوال است که چرا عین الحلوه به عنوان پایتخت فلسطینیان آواره مورد هجوم حملات تروریستی‌ها قرار می‌گیرد و از سوی کسانی که ادعا می‌کردند امنیت این منطقه را تامین خواهند کرد، اقدامی برای مقابله با آنان صورت نمی‌ پذیرد.


وی تاکید کرد: در حال حاضر اردوگاه عین الحلوه به عنوان سمبل و پایگاه نیروهای مقاوم فلسطینی در منطقه شناخته می‌شود و در صورت تزلزل امنیت این منطقه به دست تکفیری‌ها، تدارک این خسارت جبران ناپذیر خواهد بود.

 

محمد الرعد به دست داشتن آشکار رژیم صهیونیستی در اقدامات تروریستی این منطقه اشاره و تصریح کرد: همه این اقدامات که منجر به نابودی امنیت و آرمش در عین الحلوه می شود، در راستای برنامه سلطه گری اسرائیل غاصب در این منطقه است.


وی در پایان، نسبت به اهمال کاری مقامات لبنانی در حراست از این اردوگاه انتقاد کرد و گفت: اگر دولت نتواند برای حفظ امنیت آوارگان اقدامی انجام دهد، خود آنان با کمک عشایر مستقر در منطقه تا پای جان در برابر گروه‌های تکفیری ایستادگی می‌کنند ولی طوق تسلیم برابر این تروریست‌ها را بر گردن نمی‌ اندازند.

 

گفتنی است دو روز پیش  در اردوگاه آوارگان فلسطینی عین الحلوه افراد مسلح ناشناس، اقدام به ترور یکی از مسؤولان امنیتی جنبش فتح فلسطین کردند و وی در اثر شدت جراحات وارده جان باخت.

 

مقام‌های امنیتی لبنان اظهار کردند، شبه‌نظامیان افراط‌گرایی که در این اردوگاه حضور دارند احتمالا عامل این ترور بوده‌اند. /1321/ب902/د

ارسال نظرات