۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۲۷۷۳۴۷
یکی از علمای بحرین:

آل‎سعود اراضی بحرین را اشغال کرده است

خبرگزاری رسا ـ رهبر جنبش عمل اسلامی بحرین تاکید کرد که عصبانیت رژیم آل خلیفه به دلیل دفاع ایران از ملت‌ مظلوم بحرین، ناشی از ورشکستگی سیاسی این رژیم و ناکامی در سرکوب اعتراضات است.
تظاهرات بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ موسی الجعفری از رهبران جنبش عمل اسلامی بحرین در خصوص واکنش ملت بحرین به سرکوبگری‌های رژیم آل خلیفه اظهار داشت: معارضان بحرینی از هر طیف و قومی ضمن پایبندی به خواسته‌های ملی خود برای ایجاد اصلاحات واقعی و رسیدن به دموکراسی به میهن خود وفادار و مخالف هر گونه اشغالگری عربستان یا دیگر کشورهای عربی در بحرین هستند.

 

وی افزود: رژیم آل خلیفه، تهران را به مداخله در امور بحرین متهم می‌کنند در حالی که این رژیم، آل سعود را دعوت به دخالت در امور داخلی بحرین می‌کند و رژیم آل خلیفه همچنان به نفع عربستان در بحرین عمل می‌کند.

 

شیخ الجعفری گفت: رژیم آل سعود اراضی بحرین را اشغال کرده و مسؤول ریخته شدن خون فرزندان ملت بحرین، تعرض به مقدسات آنها و تخریب مساجد است، این حقایقی است که مخفی کردن آن با اتهام‌زنی به جمهوری اسلامی ایران امکان‌پذیر نیست، در حالی که ایران همواره جانب حق را گرفته و در دفاع از مظلومیت ملت‌ها موضع قاطعی اتخاذ کرده است.

 

رهبر جنبش عمل اسلامی بحرین گفت: اتهام‌زنی‌های رژیم آل خلیفه نشانه ورشکستگی سیاسی و ناکامی این رژیم در برابر انقلاب مردمی و مستمر ملت نستوه بحرین است چرا که ایران همواره حامی ملت‌های مظلوم در جهان است./981/ب102/د

ارسال نظرات