۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۲۷۷۳۵۵
رییس اتحادیه علمای مقاومت:

اختلاف مذهبی آمیخته با تعصب سلاح جدید دشمن است

خبرگزاری رسا ـ رییس اتحادیه علمای مقاومت لبنان خطر اصلی برای جهان اسلام را اختلافات مذهبی آمیخته با تعصبات کورکورانه دانست و نابودی اسرائیل را به فضل الهی قطعی دانست.
ماهر حمود، از علماي اهل سنت لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود، رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت، در کنفرانس "اتحاد برای مقاومت، اسرائیل رو به زوال و نابودی" اعلام کرد: اگر کشورهای اسلامی در مسایل جاری سوریه و عراق و یمن و یا حتی ایران بر سر مواردی اختلاف دارند، به طور قطع می‌توان گفت که قدس شریف به عنوان قبله مجاهدان و مأمن مسلمانان آزاده جهان، نقطه مشترک و  مورد اتفاق تمام ممالک اسلامی است.


وی افزود: جهان عرب و کشورهای اسلامی باید بدانند که اسرائیل و آمریکا دشمنان اصلی فلسطین و مسلمانان هستند و تنها با وحدت کشورهای اسلامی می‌توان در برابر توطئه چینی‌های دشمنان ایستادگی کرد.


این عالم اهل سنت به ضرورت وحدت اشاره و تصریح کرد: اختلاف مذهبی آمیخته با تعصبات یک بیماری خطرناک که در میان جوامع اسلامی شایع شده است، بیماری که ریشه به تیشه وحدت اسلامی می زند.


ماهر حمود، برافروختن تعصبات مذهبی را سلاح جدید دشمنان اسلام دانست که با این سلاح به جنگ ایران و لبنان و فلسطین آمده اند و سعی در مانع تراشی در خط مقاومت دارند.


دبیر اتحادیه علمای مقاومت به تمسک بر محور مقاومت تاکید و این سوال را مطرح کرد: چرا باید به جای استمرار در مسیر مقاومت که پیروزی را به دنبال دارد، به برنامه‌های حیله گرانه آمریکا تن داد؟


وی خواسته آمریکا را نابودی لبنان و فلسطین همانند عراق و سوریه دانست و گفت: آمریکا در تحقق این خواسته قطعا ناکام خواهند ماند و با عنایت خداوند رحمان، اسرائیل نیز به عنوان مجری نقشه‌های شوم آمریکا در منطقه نابود خواهد شد./1321/ب902/د

ارسال نظرات