۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۲۷۷۵۳۸
در 25 مدرسه علمیه کرمان صورت گرفت؛

آغاز دوره اختبار و تثبیت داوطلبان ورود به حوزه

خبرگزاری رسا ـ صبح امروز دوره اختبار و تثبیت جهت ارزیابی متقاضیان ورود به حوزه های علمیه در 25 مدرسه علمیه استان کرمان آغاز شد.
آزمون اختبار و تثبيت اختبار و تثبيت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام احمد مؤمنی معاون تهذیب حوزه های علمیه استان کرمان از آغاز دوره ای یک ماهه جهت ارزیابی داوطلبان ورود به مدارس علمیه خبر داد.
 
وی افزود: این دوره در دو بخش تهذیبی به مدت 10 روز و آموزشی به مدت 20 روز در 25 مدرسه علمیه استان برگزار خواهد شد؛ 10 روز ابتدایی این دوره با برنامه های تهذیبی و فرهنگی پیش خواهد رفت و پس از آن طلاب به مدت 20 روز با دروس حوزه آشنایی پیدا خواهند کرد.
 
این کارشناس امور دینی ادامه داد: این دوره جدای از ارزیابی افراد با هدف آشنایی آن ها با اهداف و منش حوزه های علمیه و روحانیان برگزار می شود؛ این دوره از امروز چهارشنبه 7 مرداد به هدف آشنایی با اهداف و روش های تهذیبی آغاز شده و روز جمعه 16 مرداد با یک اردوی یک روزه خاتمه خواهد یافت.
 
وی ادامه داد: 630 نفر در کل استان متقاضی ورود به مدارس علمیه هستند که خوشبختانه ظرفیت پذیرش این افراد وجود دارد اما لازم است که در این دوره یک ماهه نمره قبولی را کسب کنند.
 
معاون تهذیب حوزه های علمیه استان کرمان تأکید کرد: 9 مدرسه علمیه سفیران هدایت استان نیز دوره اختبار و تثبیت را آغاز کرده اند اما با برنامه های تهذیبی و آموزشی آن همزمان پیش می رود./9704/پ203/ب4
ارسال نظرات