۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۲۷۷۵۴۵

طرح تابستانی نشاط معنوی در 25 بقعه متبرکه کاشان اجرا می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: طرح تابستانی نشاط معنوی با هدف پرکردن اوقات فراغت در بقاع متبرکه شهرستان کاشان برگزار می شود.
حجت الاسلام محسن ضيائي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محسن ضیائی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: طرح تابستانی نشاط معنوی از طرح های اخیر سازمان اوقاف وامور خیریه است که شامل برنامه های مختلف فرهنگی مذهبی است که در بقاع متبرکه با هدف پرکردن اوقات فراغت برگزار می شود.

 

وی افزود: برنامه های تربیتی فرهنگی و اخلاقی به صورت هفتگی برای دانش آموزان و والدین آنها و برگزاری کلاس های تصحیح قرائت نماز در قالب طرح نشاط برای مخاطبانی که در سن تکلیف هستند برگزار می شود.

 

به گفته وی، کلاس های قرآن، احکام، نقاشی و خطاطی، کلاس های هنری و همچنین برنامه انس با شهدا، غبار روبی، قرائت فاتحه و روایت گری از رشادت های شهدای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه هایی است که در طرح تابستانی نشاط معنوی در بقاع متبرکه شهرستان کاشان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام ضیائی در ادامه با اشاره به این که طرح تابستانی نشاط معنوی  در بیش از 25 بقعه متبرکه کاشان از سوی اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان در حال اجرا است یاد آورشد: برگزاری اردوهای فرهنگی تفریحی یک روزه نیز یکی از برنامه های جنبی این طرح است که با هدف ارتقای روحیه نشاط شرکت کنندگان در این طرح پیش بینی شده است.

 

وی همچنین با بیان که اردوی فرهنگی زیارتی در غالب طرح نشاط معنوی از سوی مرکز فرهنگی قرآنی امامزاده حلیمه خاتون(س) کاشان برگزار شد یادآور شد: بقاع متبرکه زبیده خاتون(س)، علی ابن امام محمد باقر(ع) و سید ابوالقاسم نورالهدی(ع) از جمله بقاع متبرکه مقصد اردوهای طرح تابستانی نشاط معنوی است.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان بیان کرد: دویست نفر از شرکت کنندگان در این اردو اعم از دانش آموزان و خانواده های آنها پس از حضور در بقاع متبرکه مذکور و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی مذهبی شرکت کردند.

 

شایان ذکر است، امامزاده حلیمه خاتون(س) در خیابان غیاث الدین جمشید کاشانی همه هفته پذیرای هزاران نفر از عاشقان اهل بیت(ع) و فرزندان آنها است./1307/پ203/ب4

ارسال نظرات