۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۲۷۷۵۶۰
امام جمعه بروجرد:

نماز جمعه مهم ترین عامل حفظ اتحاد مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با بیان این که اقامه نماز جمعه از برکات انقلا اسلامی است، گفت: نماز جمعه مهم ترین عامل حفظ اتحاد مسلمانان است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در شورای اداری این شهرستان باگرامیداشت هفته نماز جمعه گفت: اقامه نماز جمعه آثار فراوانی برای جامعه اسلامی و مسلمانان دارد.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محراب یادآور شد: نخستین نماز جمعه کشور به فرمان امام خمینی(ره) و به امامت آیت الله طالقانی در پنج مرداد ماه اقامه شد.

 

حجت الاسلام ترابی اقامه نماز جمعه را از برکات انقلاب اسلامی بیان کرد و عنوان داشت: نماز عبادی سیاسی جمعه پایگاه صیانت از اسلام ناب و معرفی آن است.

 

وی با بیان این که نماز جمعه مهم ترین عامل حفظ اتحاد مسلمانان است، تصریح کرد: نماز عبادی سیاسی جمعه سنگر دفاع از ارزش های اسلامی و بیان مشکلات و گرفتاری های مردم است.

 

امام جمعه بروجرد با بیان این که سنگر نماز جمعه موجب ناامیدی دشمنان و خنثی شدن دسیسه های فرهنگی آنان می شود، افزود: نماز جمعه پایگاهی برای تقویت باورهای دینی و مذهبی در جامعه است.

 

وی در ادامه پایگاه های نماز جمعه را سدی در برابر دسیسه های دشمن دانست و اظهار داشت: صفوف نماز جمعه نماد وحدت امت اسلامی است.

 

حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: نماز جمعه در جهت ارتقای فرهنگ دینی در جامعه بسیار اثرگذار است.

 

وی با تأکید بر این که مدیران دستگاه های اجرایی به عنوان شخصیت های حقیقی و حقوقی وظیفه دارند در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شرکت کنند، یادآور شد: در بیش از 800 نقطه کشور نماز عبادی سیاسی جمعه اقامه می شود./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات