۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۲۷۷۶۲۹

حماس بر لزوم تسریع در محاکمه مقامات رژیم صهیونیستی تأکید کرد

خبرگزاری رسا ـ پس از اینکه سازمان عفو بین‌الملل با انتشار گزارشی تأیید کرد رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر غزه مرتکب جنایت جنگی شده، حماس گزارش مذکور را دلیلی برای تسریع محاکمه سران این رژیم توصیف کرد.
حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد اینکه عفو بین‌الملل نیز در گزارش خود ارتکاب جنایت جنگی از سوی مقامات رژیم صهیونیستی را تایید کرد، تسریع در محاکمه مقامات این رژیم را می‌طلبد.

 

فوزی برهوم از اعضای ارشد حماس بر ضرورت اتخاذ تدابیر فوری لازم علیه مقامات رژیم اشغالگر و محاکمه آنها به خاطر جنایت‌هایشان در حق مردم فلسطین تاکید کرد.

 

سازمان عفو بین‌الملل امروز (چهارشنبه) با انتشار گزارشی اعلام کرد رژیم صهیونیستی در روز جمعه اول آگوست 2014 در شهر رفح غزه مرتکب جنایت جنگی شده و دست به حملات خشونت‌آمیزی در انتقام از به اسارت رفتن «هدار گولدن» یکی از نظامیان خود در این منطقه زده است.

 

بر اساس گزارش منتشر شده، دلایل موجود نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی با حملات هوایی و زمینی خود در روز مذکور موسوم به «جمعه سیاه» 135 شهروند فلسطینی را به شهادت رسانده است.

 

در جنگ 51 روزه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه بیش از 2250 نفر به شهادت رسیدند و نزدیک به 11 هزار تن دیگر زخمی شدند./982/ب101/د

ارسال نظرات