۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۲۷۷۸۲۶
معاون آموزش حوزه های علمیه برادران لرستان:

دوره ارتقایی در مدارس علمیه استان لرستان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش مدارس علمیه برادران استان لرستان گفت: با توجه به میزان درخواست کنندگان دوره ارتقایی در مدارس علمیه استان به صورت غیر متمرکز برگزار می شود.
طلاب

حجت الاسلام سید محمدباقر موسوی، معاون آموزش حوزه های علمیه برادران لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در ایام تابستان طلاب می توانند در دوره ارتقایی شرکت کنند.

 

وی با بیان این‌که بنا بود دوره ارتقایی مدارس علمیه کشور به میزبانی استان لرستان برگزار شود، افزود: با توجه به استقبال کم طلاب این دوره برگزار نمی‌شود.

 

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: طلاب علاقه‌مند به شرکت در دوره ارتقایی می‌توانند در مدارس علمیه شرکت کنند.

 

وی با بیان این که در ایام تابستان در همه مدارس علمیه لرستان دوره ارتقایی به صورت جداگانه برگزار می شود، اظهار داشت: طلاب در این ایام می توانند در 750 ساعت، واحدهای درسی را بگذرانند.

 

معاون آموزش مدارس علمیه لرستان در ادامه یادآور شد: در دوره ارتقایی متمرکز نمره قبولی طلاب در واحدهای درسی 12 است، در صورتی که در دوره های ارتقایی که مدارس برگزار می کنند نمره قبولی طلاب 16 است.

 

وی برگزاری دوره ارتقایی در مدارس را سخت تر از دوره ارتقایی متمرکز بیان کرد و ادامه داد: طلاب استان لرستان توانایی گذراندن این دوره را دارند.

 

حجت الاسلام موسوی با ابراز امیدواری از این که طلاب در گذراندن دروس حوزوی بتوانند توانایی های خویش را شکوفا کنند، بیان داشت: هدف مدارس علمیه تربیت طلابی توانمند برای آینده جامعه است.

 

معاون آموزش حوزه های علمیه برادران لرستان خاطرنشان کرد: انتظار داریم طلاب در کنار فراگیری مباحث درسی به اخلاق خویش نیز توجه داشته باشند./9459/ت302/ح

ارسال نظرات